er det mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Milka

jeg aftalte med vuggestuen i går at jeg de næste to dage afleverer lilja om morgenen og tager hjem og hygger med luca – dels fordi at luca ikke er helt på toppen, men også fordi lilja har en fest dernede og er helt klar, i deres øjne, til at være der på egen hånd. og så fordi det i deres erfaring er rigtig sundt for en tvilling lige at få et par alenedage med mor (også i indkøringsfasen).

jeg synes det var et grænseoverskridende – men også lidt genialt – foreslag, og gik med til at prøve det.

vi kommer så her til morgen og der er bare én personale med 5-6 grædende unger. hun aner ikke noget om hvorfor jeg kun kommer med ét barn og jeg må sætte hende ind i det over larmen. bille begynder at græde og jeg må forlade hende fordi luca også er begyndt at græde udenfor i klapvognen. det var bare rigtig hårdt, og føltes helt forkert at aflevere hende på den måde. jeg kunne jo se at hende den ene pædagog havde hænderne mere end fulde

er det mig der er hys? jeg er nok kommet liiiige på det forkerte tidspunkt, men hvor er de 7 styk personale der skal være til de 22 unger på vores stue? og er det for meget at forvente at de er lidt mere på hos de nye børn? eller i det mindste bare informeret om hvem der kommer, hvem der bliver hjemme, og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

TbCp

Uhh det er svært, du kommer lige på et rigtig uheldigt tidspunkt... måske der var en personaler på wc eller lign. Det er jo svært at sige  når man kun lige ser kort hvad det er der sker der.

Under alle omstændigheder er det ikke særlig sjovt at skulle aflevere et grædende barn.

Håber dagen alligevel bliver god!

Anmeld

24. august 2010

Milka

TbCp skriver:

Uhh det er svært, du kommer lige på et rigtig uheldigt tidspunkt... måske der var en personaler på wc eller lign. Det er jo svært at sige  når man kun lige ser kort hvad det er der sker der.

Under alle omstændigheder er det ikke særlig sjovt at skulle aflevere et grædende barn.

jeg har ikke hørt noget fra dem, så det går nok fint med bille. jeg ved bare ikke om jeg skal sige til dem at jeg ikke følte mig tryg da jeg gik derfra i morges??

Anmeld

24. august 2010

Milka

TbCp skriver:

og tillykke med hende med krøllerne!!

Anmeld

24. august 2010

anna-jonas

Nej, søde Camilla..............det er IKKE dig den er gal med. Men der bliver sparet og sparet og sparet...............så de stakkels pædagoger ikke aner hvilket ben de skal stå på. Jeg synes det er forfærdentlig at et velfærdssamfund som vores, kun kan tilbyde et minimum af kvalitet i pasning og pleje af børn og gamle mennesker.

Prøv at tage en snak med dem, om hvad du forventer...............selvom det jo bare burde være en helt naturlig selvfølge, at man er lidt "på" de nye børn, og at man komm. indbyrdes som personale.

Håber at i trods alt fik en god dag................alle tre.

Knus Mette

Anmeld

24. august 2010

TbCp

Milka skriver:

jeg har ikke hørt noget fra dem, så det går nok fint med bille. jeg ved bare ikke om jeg skal sige til dem at jeg ikke følte mig tryg da jeg gik derfra i morges??

Det synes jeg helt bestemt du skal gøre!

Anmeld

24. august 2010

TbCp

Milka skriver:

og tillykke med hende med krøllerne!!

Tak

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

jeg aftalte med vuggestuen i går at jeg de næste to dage afleverer lilja om morgenen og tager hjem og hygger med luca – dels fordi at luca ikke er helt på toppen, men også fordi lilja har en fest dernede og er helt klar, i deres øjne, til at være der på egen hånd. og så fordi det i deres erfaring er rigtig sundt for en tvilling lige at få et par alenedage med mor (også i indkøringsfasen).

jeg synes det var et grænseoverskridende – men også lidt genialt – foreslag, og gik med til at prøve det.

vi kommer så her til morgen og der er bare én personale med 5-6 grædende unger. hun aner ikke noget om hvorfor jeg kun kommer med ét barn og jeg må sætte hende ind i det over larmen. bille begynder at græde og jeg må forlade hende fordi luca også er begyndt at græde udenfor i klapvognen. det var bare rigtig hårdt, og føltes helt forkert at aflevere hende på den måde. jeg kunne jo se at hende den ene pædagog havde hænderne mere end fulde

er det mig der er hys? jeg er nok kommet liiiige på det forkerte tidspunkt, men hvor er de 7 styk personale der skal være til de 22 unger på vores stue? og er det for meget at forvente at de er lidt mere på hos de nye børn? eller i det mindste bare informeret om hvem der kommer, hvem der bliver hjemme, og hvorfor?

jo jeg synes du skal sige det til dem... i en tone der henviser til at du godt er klar over at det nok bare var et uheldigt tidspunkt...

jeg ville også forvente at de tog sig lidt ekstra af de nye... men det gør de sikkert også... det er bare løbende hen over dagen...

Anmeld

24. august 2010

Milka

fik mig en god og lang snak med lederen af vores stue, og det drejer sig om at de er underbemandede og overbefolkede, som mette også sagde.

men dagen havde været god, tror i jeg kunne få lilja med hjem igen?? utroligt som hun er faldet til dernede, det er fantastisk! og så er hun bare blevet så overdrevet glad herhjemme også, det er skønt

hun er i øvrigt begyndt at pege på mig og sige BIL

Anmeld

24. august 2010

lion

Milka skriver:

fik mig en god og lang snak med lederen af vores stue, og det drejer sig om at de er underbemandede og overbefolkede, som mette også sagde.

men dagen havde været god, tror i jeg kunne få lilja med hjem igen?? utroligt som hun er faldet til dernede, det er fantastisk! og så er hun bare blevet så overdrevet glad herhjemme også, det er skønt

hun er i øvrigt begyndt at pege på mig og sige BIL

Hvor er det bare dejligt at Lilja har haft det så godt i vuggestuen.

Men jo jeg ville også ha stusset lidt over det, hvis jeg havde skulle aflevere et barn sådan. Men godt du fandt ud af hvorfor.

Hvor er hun sød. Men det er jo ikk lige fordi du ligner eller minder om en bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.