jeg aftalte med vuggestuen i går at jeg de næste to dage afleverer lilja om morgenen og tager hjem og hygger med luca – dels fordi at luca ikke er helt på toppen, men også fordi lilja har en fest dernede og er helt klar, i deres øjne, til at være der på egen hånd. og så fordi det i deres erfaring er rigtig sundt for en tvilling lige at få et par alenedage med mor (også i indkøringsfasen).
jeg synes det var et grænseoverskridende – men også lidt genialt – foreslag, og gik med til at prøve det.
vi kommer så her til morgen og der er bare én personale med 5-6 grædende unger. hun aner ikke noget om hvorfor jeg kun kommer med ét barn og jeg må sætte hende ind i det over larmen. bille begynder at græde og jeg må forlade hende fordi luca også er begyndt at græde udenfor i klapvognen. det var bare rigtig hårdt, og føltes helt forkert at aflevere hende på den måde. jeg kunne jo se at hende den ene pædagog havde hænderne mere end fulde 
er det mig der er hys? jeg er nok kommet liiiige på det forkerte tidspunkt, men hvor er de 7 styk personale der skal være til de 22 unger på vores stue? og er det for meget at forvente at de er lidt mere på hos de nye børn? eller i det mindste bare informeret om hvem der kommer, hvem der bliver hjemme, og hvorfor?

Anmeld