Loftslampe til børneværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Ida.

LIZO skriver:

Gaudy globe

vi har købt den her til zoey.. den er super fin

Dén er godt nok fin! Hvor har I købt den henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

sarahb

schiller skriver:

hvor har du købt den lampe henne ?

Den er fra husetholte.dk den er såååå fed

Anmeld

24. august 2010

LIZO

idamaria83 skriver:

Dén er godt nok fin! Hvor har I købt den henne?

den er fra ilva. kostert 350 kr.. der er os en i nummer mørkere med lidt mere lilla farver.. den jeg mest er til. men manden kan bare ikke li den lilla..  den kan os købes over nettet vist nok hvis i ikke har en ilva i nærheden.. jeg glæder mig til at få den op..

Anmeld

24. august 2010

Maria.

LIZO skriver:

den er fra ilva. kostert 350 kr.. der er os en i nummer mørkere med lidt mere lilla farver.. den jeg mest er til. men manden kan bare ikke li den lilla..  den kan os købes over nettet vist nok hvis i ikke har en ilva i nærheden.. jeg glæder mig til at få den op..

Den er vidst på tilbud i øjeblikket..

Jeg har også købt den til min datter..

Anmeld

25. august 2010

LIZO

Maria. skriver:

Den er vidst på tilbud i øjeblikket..

Jeg har også købt den til min datter..

den har været, man fik 10 % hvis man meldte sig ind i deres kundeklub men var det ikke kun til i lørdags..

Anmeld

25. august 2010

Valle81

idamaria83 skriver:

Vi er netop flyttet og dermed har mine piger fået nye værelser - men de loftslamper de havde før passer ikke rigtig ind i de nye og mindre værelser, så jeg er på jagt efter noget nyt, men aner simpelthen ikke, hvad jeg egentlig er på jagt efter. Jeg er ikke til lyserøde prinsesse/disney-lamper. Hvad har jeres børn på deres værelser - meget gerne med billeder

Asta har denne på værelset - den er så lækker:0) Den er fra Ilva - vi gav 199 for den i sin tid 3-4 år siden - kan se den koster 349 nu.

Men den er pengene værd:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.