Loftslampe til børneværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.377 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Ida.

Vi er netop flyttet og dermed har mine piger fået nye værelser - men de loftslamper de havde før passer ikke rigtig ind i de nye og mindre værelser, så jeg er på jagt efter noget nyt, men aner simpelthen ikke, hvad jeg egentlig er på jagt efter. Jeg er ikke til lyserøde prinsesse/disney-lamper. Hvad har jeres børn på deres værelser - meget gerne med billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Vi er netop flyttet og dermed har mine piger fået nye værelser - men de loftslamper de havde før passer ikke rigtig ind i de nye og mindre værelser, så jeg er på jagt efter noget nyt, men aner simpelthen ikke, hvad jeg egentlig er på jagt efter. Jeg er ikke til lyserøde prinsesse/disney-lamper. Hvad har jeres børn på deres værelser - meget gerne med billeder

Liva har to spots.... nu gider jeg ikke lige rejse mig .... men mener den ene er en mariehøne og den anden en bi.

Anmeld

24. august 2010

TbCp

TbCp skriver:

Liva har to spots.... nu gider jeg ikke lige rejse mig .... men mener den ene er en mariehøne og den anden en bi.

Nå nu rejste jeg mig så alligevel

Det er disse to lamper Liva har.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2010

Nemesis

Jonas har denne:KRYP Loftspot med 3 spot multifarvet Længde: 71 cm

Anmeld

24. august 2010

sweetypie

Min dreng har sådan en fodboldskærm i loftet og min datter har en "lysekrone" i mange farver fra Ikea

Jeg kan ikke lige finde den inde hos Ikea, men fandt den på trendsales under Ikea lysekrone

Anmeld

24. august 2010

Munder

Andrea har en sommerfuglependel, den er rigtig sød.

Anmeld

24. august 2010

sarahb

denne er på Isaac´s værelse der snart bliver lillebrors værelse.. Jeg elsker den!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2010

jinx

sarahb skriver:

denne er på Isaac´s værelse der snart bliver lillebrors værelse.. Jeg elsker den!!

hvor har du købt den lampe henne ?

Anmeld

24. august 2010

LIZO

Gaudy globe

vi har købt den her til zoey.. den er super fin

Anmeld

24. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er selv på jagt efter en fed lampe, til min datters værelse... Men jeg er bare SÅ kræsen, og har nu snart brugt 1½ år på det, og lige nu har hun bare den kedligste store rispapirslampe fra Ikea

Men jeg har disse i tankerne pt:

Kartell Fly i gul, lilla eller grøn: http://shop.leverum.com/produkter/vis/p/loftslamper/kartell-fly/

Multifarvet lysekrone: http://kidshome.dk/product.asp?product=578

Lilla liberty lampe: http://kidshome.dk/product.asp?product=771

Og ellers overvejer jeg at købe en stor rund skærm, og så beklæde den med tapet eller stof.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.