Karina er blevet pusher. Vidste I det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja det skal jeg. Det er den dag der bliver holdt torvedag så der bliver lidt run på her. Skal nok ned og hjælpe lidt til. Og bruge nogle penge! He he.... Hvad havde du i tankerne?

ha ha.... bruge penge.... skønt....

jeg havde i tankerne at i skulle komme og lege med Nikoline.... og spise mad og så kunne jeg køre jer hjem inden putte-Carla-tid...

men vi gør det ski bare en anden gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha.... bruge penge.... skønt....

jeg havde i tankerne at i skulle komme og lege med Nikoline.... og spise mad og så kunne jeg køre jer hjem inden putte-Carla-tid...

men vi gør det ski bare en anden gang

ej det lyder SKIDE hyggeligt! DET vil jeg rigtig gerne en anden god gang!!!! Det var da også ærgerligt! Men ja denne her weekend er lidt dum.

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

ej det lyder SKIDE hyggeligt! DET vil jeg rigtig gerne en anden god gang!!!! Det var da også ærgerligt! Men ja denne her weekend er lidt dum.

måske jeg lige bør tilføje at Martin tager til KBH fredag.... så jeg tænkte... hmmm.... hvem inviterer jeg hvor Nikoline også kan lege

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

egentlig tænkte jeg at i alle kunne komme... ligesom hjemme ved Trine... men så kom jeg i tanke om at det er Liva-Divas fødselsdag idag... så de skal nok holde fødselsdag:0)

Trine er selvfølgelig velkommen jo:0)

Anmeld

24. august 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

egentlig tænkte jeg at i alle kunne komme... ligesom hjemme ved Trine... men så kom jeg i tanke om at det er Liva-Divas fødselsdag idag... så de skal nok holde fødselsdag:0)

Trine er selvfølgelig velkommen jo:0)

ja det var da også en god ide! Så er der slet ikke nogen der kan lege. Ej det er også for dårligt! He he

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

ja det var da også en god ide! Så er der slet ikke nogen der kan lege. Ej det er også for dårligt! He he

nej og vores super naboer tager til tyrkiet fredag... ih altså! bedsterne har ikke tid, fætter har ikke tid, mormor og morfar kan måske komme lørdag og blive til mandag... men kun meget måske....

Anmeld

24. august 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

nej og vores super naboer tager til tyrkiet fredag... ih altså! bedsterne har ikke tid, fætter har ikke tid, mormor og morfar kan måske komme lørdag og blive til mandag... men kun meget måske....

det er så typisk....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.