Karina er blevet pusher. Vidste I det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

aj, jeg begyndte lige at græde lidt, du er simpelthen så fantastisk!! TAK

det skal du sgu ikke Trine! det eneste man ønsker sig, hvis man bliver nervøs for baby´s ve og vel... er at blive forstået! og hjulpet! og det lover jeg dig, det gør jeg....

de tre første mdr af min graviditet pletblødte jeg omkring mens tidspunktet... og jeg var ved at dø af skræk... og de mennesker der var omkring mig havde ikke den vildeste forståelse.... det var ikke spor sjovt!

desuden synes jeg virkelig du fortjener at få alt den hjælp man kan give! og selvfølgelig vil jeg gøre alt det jeg kan:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

i øvrigt... mht det der Falck noget

vi meldte os også ind i det der baby-Falck... og brugte det een gang, da Nikoline fik sin 5 mdr vaccine og jeg var alene hjemme... hun fik vild feber og jeg kunne ikke komme i kontakt med hende!!! så kom de og kørte os til lægen....

men vi fik aldrig meldt os til det der førstehjælp kursus eller det næste omkring lidt større børn! :0)

da vi skulle aflevere tasken, så fik jeg besked på at jeg bare kunne tømme den for indhold... så det gjorde jeg;0)

så kørte jeg ind til falck stationen på rugårdsvej her i Odense og afleverede tasken uden indhold og skrev under på en eller anden kvittering... man skal huske sit abonnements nr

Anmeld

24. august 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

i øvrigt... mht det der Falck noget

vi meldte os også ind i det der baby-Falck... og brugte det een gang, da Nikoline fik sin 5 mdr vaccine og jeg var alene hjemme... hun fik vild feber og jeg kunne ikke komme i kontakt med hende!!! så kom de og kørte os til lægen....

men vi fik aldrig meldt os til det der førstehjælp kursus eller det næste omkring lidt større børn! :0)

da vi skulle aflevere tasken, så fik jeg besked på at jeg bare kunne tømme den for indhold... så det gjorde jeg;0)

så kørte jeg ind til falck stationen på rugårdsvej her i Odense og afleverede tasken uden indhold og skrev under på en eller anden kvittering... man skal huske sit abonnements nr

Søren afleverede et sted i svendborg igår, men han sagde at de nær ikke havde lukket ham ind  det er altså noget underligt noget. nu prøver vi at se om vi ikke kan finde en dvd med førstehjælp på biblioteket, og ellers skulle røde kors også havde spædbarnsførstehjælp.

Anmeld

24. august 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

det skal du sgu ikke Trine! det eneste man ønsker sig, hvis man bliver nervøs for baby´s ve og vel... er at blive forstået! og hjulpet! og det lover jeg dig, det gør jeg....

de tre første mdr af min graviditet pletblødte jeg omkring mens tidspunktet... og jeg var ved at dø af skræk... og de mennesker der var omkring mig havde ikke den vildeste forståelse.... det var ikke spor sjovt!

desuden synes jeg virkelig du fortjener at få alt den hjælp man kan give! og selvfølgelig vil jeg gøre alt det jeg kan:0)

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

Søren afleverede et sted i svendborg igår, men han sagde at de nær ikke havde lukket ham ind  det er altså noget underligt noget. nu prøver vi at se om vi ikke kan finde en dvd med førstehjælp på biblioteket, og ellers skulle røde kors også havde spædbarnsførstehjælp.

ha ha skummelt.... Falck, den hemmelige organisation... hi hi

her i Odense går man bare ind... men jeg stod 10 minutter uden at der var et øje...

Anmeld

24. august 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

æh...thurø eller tueø eller sådan noget...et sted oppe ved nordfyn, så vidt jeg har forstået. han har lige ringet, men man kunne overhovedet ikke høre hvad han sagde pga blæst ja, det er det der med, at han kan bare ikke komme hjem - selvom han egentlig er tæt på - hvis det er...det kan jeg ikke lide. og det kunne han heller ikke selv! han skal være den strikse lærer der ikke gir lov til noget som helst idag det er jo introtur, og så er der jo planlagt gak og løjer, men som han siger, så er han den voksne og der er ikke nogen der skal sidde og føle sig tvunget til noget eller at deres grænser er blevet overskredet, så han havde sagt til dem igår, at der under ingen omstændigheder blev nøgenløb eller tøjkæder eller noget i den dur. en af drengene skulle så være smart og sagde "og hvad vil du gøre, hvis jeg pludselig tager alt mit tøj af" og så sagde Søren med sit sureste fjæs "melde dig for blufærdighedskrænkelse!"  jeg blev nu lidt stolt over, at han ikke bare vil lade stå til hvis det er

ARHAHAHAHAHAHA DET ER SJOVT!

Anmeld

24. august 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

aj, det holdt sgu godt nok også lige lidt hårdt

Ha ha ha ha!

Anmeld

24. august 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

ha ha shhhhhhh

ikke afsløre mig.... så kommer strisserne bare og vil vide hvad jeg pusher hihi...

man må ikke stå i vejen for shopping....

Ha ha ha nej det er ganske vidst forbudt!

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ha ha ha nej det er ganske vidst forbudt!

skal du noget lørdag?

jeg tænker efter carlas lur og inden putte aften tid?

Anmeld

24. august 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

skal du noget lørdag?

jeg tænker efter carlas lur og inden putte aften tid?

Ja det skal jeg. Det er den dag der bliver holdt torvedag så der bliver lidt run på her. Skal nok ned og hjælpe lidt til. Og bruge nogle penge! He he.... Hvad havde du i tankerne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.