er selv MEGET dårlig til at be om hjælp. Vores to børn er da blevet passet engang imellem nogle timer, så vi lige kunne få taget et ordenlig indhug i haven og lign. få gange er det også blevet il overnatnonger, men så har det været fordi vi skullle noget.
Alt hvad der hedder husholdning har jeg ikke bedt om hjælp til, tror jeg har haft det lidt svært ved tanken om at folk skulle tro jeg ikke kunne klare at holde hus og børn.. Men her sidst i min 3. graviditet har jeg døjet meget med bækkensmerter, og da vi så skulle holde fødselsdag for min datter der blev 4 her d. 14 august kunne jeg mærke at jeg ikke kunne overskue at få gjort rent, eller dvs få pudset og vasket vinduer..(var ikke blevet pudset indvændigt i over et år..) så jeg krøb til korset og spurgte min mor om hun ville hjælpe mig. Det ville hun gerne heldigvis..
Tror vi alle skal blive bedre til at be om hjælp, også med de små ting, som pludselig kan komme til at fylde utrolig meget i hverdagen når man står med et lille barn.. Håber ihvert fald jeg selv vil være bedre til det her tredje gang.. 
Anmeld