Legekøkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

ESV

Mussen2 skriver:

Inspireret af anden tråd forleden, vil jeg gerne hører jeres mening om hvilke legekøkkener der er bedst?

Jeg har sonderet markedet iog kan se føtex har tilbud på et Obh i denne uge.

Desuden har jeg set et tefal brugt til kr. 400

Det sidste jeg har set er et fischer price brugt, med både køleskab, vaskemaskine etc.

Hvilke erfaringer har i? min datter er 14 mdr. men leger med legekøkken hver dag i dagpleje - dog står der fra 3 år på alle køkkener. er der nogen som ved hvorfor?

Vi kender nogen der har det fra OBH og har på deres anmeldelser købt sådan et til vores datter!! Hun er for lille til at have brugt det endnu men jeg glæder mig meget til at give hende det når jeg kan se hvor glad min venindes 2 døtre er for deres!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Mussen2

ESV skriver:

Vi kender nogen der har det fra OBH og har på deres anmeldelser købt sådan et til vores datter!! Hun er for lille til at have brugt det endnu men jeg glæder mig meget til at give hende det når jeg kan se hvor glad min venindes 2 døtre er for deres!!

Åhh, jeg synes det er svært at vide hvad der kommer til at hitte. Kan godt se Ikea køkkenet er flot, men tænker om de andre som har flere farver osv i virkeligheden ikke er mere interesante for de små?

Anmeld

23. august 2010

anmaj

jeg kunne forestille mig at det bla. har noget at gøre med at de stopper ai munden ( ligesom en anden har skrevet).

men måske også fordi de støtter sig jo meget til det indtil de er helt sikre på fødderne, og det kan køkkenerne jo ikke holde imod. hvis i forstår, producenterne vil ikke stå med ansvaret når køkkenerne vælter... MÅSKE.

bare en tanke.

- jeg er også helt vild med ikeas køkken, det er rigtigt lækkert.

Anmeld

23. august 2010

ESV

Mussen2 skriver:

Åhh, jeg synes det er svært at vide hvad der kommer til at hitte. Kan godt se Ikea køkkenet er flot, men tænker om de andre som har flere farver osv i virkeligheden ikke er mere interesante for de små?

Bare så vi er enige.. det køkken jeg snakker om er det fra OBH du kan købe i føtex..

har ingen anelse om hvad det fra ikea kan, er ikke så god til ikea møbler til de små!!

Anmeld

23. august 2010

slettet_7530

Mussen2 skriver:

Børn vil have farver og de skal helst være stærke

Anmeld

23. august 2010

Mussen2

ESV skriver:

Bare så vi er enige.. det køkken jeg snakker om er det fra OBH du kan købe i føtex..

har ingen anelse om hvad det fra ikea kan, er ikke så god til ikea møbler til de små!!

Yes vi er enige Tror jeg vil i føtex og købe det køkken de har på bud...Var der lyd/lys i det. Følger der "mad" og redskaber med+ Eller købes de løse

Anmeld

23. august 2010

slettet_7530

http://www.br.dk/produkt/foodnfun-elektronisk-koekken/

Min søn har dette køkken fra fun'n'food og han er rigtig glad for det, han fik det i 1års fødselsdagsgave, hvorfor de først siger fra 3 år ved jeg ikke... Det er et rigtig godt køkken med meget tilbehør..

Men drømmer, som andre kan jeg se, om det legekøkken i træ ikea har suuuk, men har ikke plads... Har en drøm om et legehus til næste sommer, og så med ikeakøkkenet derude...

Det er også det vi har  fun'n'food og play 2 learn ligner da elelrs hinanden ret meget ik?

Anmeld

23. august 2010

Mussen2

albertesmor skriver:

Børn vil have farver og de skal helst være stærke

Ja, det er også det jeg tænker. Og jo mere de kan pille ved jo bedre. Synes Ikea´s er super flot, men set med børns øjne nok lidt kedelig

Anmeld

23. august 2010

KarinaIda

Mussen2 skriver:

Inspireret af anden tråd forleden, vil jeg gerne hører jeres mening om hvilke legekøkkener der er bedst?

Jeg har sonderet markedet iog kan se føtex har tilbud på et Obh i denne uge.

Desuden har jeg set et tefal brugt til kr. 400

Det sidste jeg har set er et fischer price brugt, med både køleskab, vaskemaskine etc.

Hvilke erfaringer har i? min datter er 14 mdr. men leger med legekøkken hver dag i dagpleje - dog står der fra 3 år på alle køkkener. er der nogen som ved hvorfor?

Min datter har lige fået det der OBH legekøkken igår i fødselsdagsgave, og hun er kun 2 år.. Og hun leger også med legekøkken hver dag i dagplejen!!!

Det er nu et meget fint køkken det OBH, men det vælter MEGET let.,... Men der er det hele i det nærmest... køleskab, ovn, microovn, vask, bord, fryser, tlf, 4 store og 4 små tallerkner, 4 kager, knive og gafler til 4 pers, forskellige papæsker som skal forestille madprodukter, palet, kniv og sovseske, opvaskestativ og så kan det også lyse og sige noget... så der er mange ting med i for pengene(mener der står 40 ting på papkassen)

Anmeld

23. august 2010

ESV

Mussen2 skriver:

Yes vi er enige Tror jeg vil i føtex og købe det køkken de har på bud...Var der lyd/lys i det. Følger der "mad" og redskaber med+ Eller købes de løse

Jeps, med lys og lyd,( vist nok, så vidt jeg husker!! ;-))

Ja lidt mad mener der er 40 dele ialt så der er nok ikke ret meget!! min tanke var at det kunne hun ønske sig i fødselsdagsgave!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.