Legekøkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.258 visninger
28 svar
1 synes godt om
23. august 2010

Mussen2

Inspireret af anden tråd forleden, vil jeg gerne hører jeres mening om hvilke legekøkkener der er bedst?

Jeg har sonderet markedet iog kan se føtex har tilbud på et Obh i denne uge.

Desuden har jeg set et tefal brugt til kr. 400

Det sidste jeg har set er et fischer price brugt, med både køleskab, vaskemaskine etc.

Hvilke erfaringer har i? min datter er 14 mdr. men leger med legekøkken hver dag i dagpleje - dog står der fra 3 år på alle køkkener. er der nogen som ved hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Mussen2

Mussen2 skriver:

Inspireret af anden tråd forleden, vil jeg gerne hører jeres mening om hvilke legekøkkener der er bedst?

Det sidste jeg har set er et fischer price brugt, med både køleskab, vaskemaskine etc.

Hvilke erfaringer har i? min datter er 14 mdr. men leger med legekøkken hver dag i dagpleje - dog står der fra 3 år på alle køkkener. er der nogen som ved hvorfor?

Anyone?

Anmeld

23. august 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Benjamin på 1 år har fået et Brio legekøkken, tror det var i sidste uge de havde det på tilbud i a/z og bilka til 189 kr. Han ELSKER det. Regner med at købe et større til ham når han bliver lidt ældre og vi får lidt mere plads. Dertil har jeg så købt potter og pander til ham i ikea.

Anmeld

23. august 2010

Agnete

Mussen2 skriver:

Min pige på 3½ har køkkenet fra Fisher Price med vaskemaskine, køleskab osv. Hun fik det til sin 2års fødselsdag, og havde før det også leget meget med køkken i DP. Hun ELSKER sit køkken (men ville da rigtig gerne have det fra IKEA)

Anmeld

23. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er lige med på en lytter

Anmeld

23. august 2010

Mussen2

Agnete skriver:

Min pige på 3½ har køkkenet fra Fisher Price med vaskemaskine, køleskab osv. Hun fik det til sin 2års fødselsdag, og havde før det også leget meget med køkken i DP. Hun ELSKER sit køkken (men ville da rigtig gerne have det fra IKEA)

Ok- det har jeg også på kig på. Er det med lyde/lys?

Anmeld

23. august 2010

Agnete

Mussen2 skriver:

Ok- det har jeg også på kig på. Er det med lyde/lys?

Nej, der er ikke lyd på (og det kan have sin fordel)

Anmeld

23. august 2010

slettet_7530

Aner ikke hvorfor de anbefaler fra 3 år, tror egentligt det er en standard skrivelse så de er sikre på at de fleste børn ikke putter tingene i munden.

Vi har selv fået et af dem fra BR play 2 larn mener jeg det hedder med køleskab og ovn, og hvor pladerne kan sige som om de steger og lyser det er et hit, inden da havde vi et komfur fra Brio som bare overhovdet ikke hittede.

Anmeld

23. august 2010

bagger26

http://www.br.dk/produkt/foodnfun-elektronisk-koekken/

Min søn har dette køkken fra fun'n'food og han er rigtig glad for det, han fik det i 1års fødselsdagsgave, hvorfor de først siger fra 3 år ved jeg ikke... Det er et rigtig godt køkken med meget tilbehør..

Men drømmer, som andre kan jeg se, om det legekøkken i træ ikea har suuuk, men har ikke plads... Har en drøm om et legehus til næste sommer, og så med ikeakøkkenet derude...

Anmeld

23. august 2010

Silvermist

Mine piger har dette legekøkken fra IKEA og de elsker det

Der er ingen lyde og det elsker mor her   Men der er lys i kogepladerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.