Nogen der har prøvet det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

Anonym trådstarter

Nu ved jeg jo ikke hvem du er pga ano indlæg, så er svært at sige man har fulgt med i dine indlæg og kan derfor ikke sætte finger på om det kan være det eller det der har fået en person til at reagere.... Men der er måske en udefra der ser noget i ikke selv ser.... Men igen vil håbe at hvis det er en der kender jer godt at personen så i stedet havde taget fat i jer....

Jeg har engang haft fat i en veninde, men sagde også til hende at blev de ting jeg påpegede overfor hende ikke beder ville jeg kontakte kommunen....

Hendes børn kunne få en pandekage med syltetøj med på madpakke 3 gange i ugen fordi hun ikke gad smørre en ordenlig madpakke. Deres hjem lignede virkelig og ja jeg kan slet ikke finde ord for det. Det var sådan at når jeg kom bedte jeg om en sort sæk og sidde på i deres sofa fordi den var såååå klam... Hendes søn og for den sags skyld datter, kunne godt gå 14 dage uden et bad, og ved fra en anden kilde at børnehaven nogen gange vaskede både ungerne og deres tøj derover, fordi det ikke blev gjort derhjemme.... Så en dag fik jeg nok og snakkede med hende om det!

Kram

Det lyder da også forfærdeligt det med din veninde.. men i snakkede også om det først .. så kan jeg godt forstå du ville melde det, det ville jeg nok også selv gøre..

Ved egentlig ikk hvorfor jeg skrev anonym,. var vel nervøs for hvordan det blev taget.. jeg er : Natte88

Og har ikke rigtig skrevet nogen kommentar herinde jeg tror der ku gøre noget?

men ja.. som sagt.. må vel bare vise dem på torsdag at der ikke er noget at komme efter ... Og bare håbe folk der har problemet kommer til os i stedet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

thildemus

Så en herinde for nogle måneder siden, der stod i samme situation som jer. Dvs anonym henvendelse til kommunen, der resulterede i opfølgende besøg. Jeg synes hun tog det så flot (selvom hun var ked af det) - hun sagde, at hun var glad for at de fulgte op på det, da det jo drejede sig om hendes børns sikkerhed. Kommunen så her med det samme (ligesom de sikkert med det samme hos jer) at der ikke var noget at komme efter og afsluttede hurtigt besøget.

Det må være super hårdt og jeg ville stresse lige så meget ud som dig (mindst). Men prøv at drej det, og bare vis dem, at I har en god familie. Ikke noget med at sige, det I tror de vil høre, bare sig det hele som det er 

Anmeld

23. august 2010

Anonym trådstarter

thildemus skriver:

Så en herinde for nogle måneder siden, der stod i samme situation som jer. Dvs anonym henvendelse til kommunen, der resulterede i opfølgende besøg. Jeg synes hun tog det så flot (selvom hun var ked af det) - hun sagde, at hun var glad for at de fulgte op på det, da det jo drejede sig om hendes børns sikkerhed. Kommunen så her med det samme (ligesom de sikkert med det samme hos jer) at der ikke var noget at komme efter og afsluttede hurtigt besøget.

Det må være super hårdt og jeg ville stresse lige så meget ud som dig (mindst). Men prøv at drej det, og bare vis dem, at I har en god familie. Ikke noget med at sige, det I tror de vil høre, bare sig det hele som det er 

Ja jeg tror også vi ikk kan gøre andet en bare være som normalt .. og se hvordan det går ..

Anmeld

23. august 2010

Anonym trådstarter

Tak for alle jers svar.. det har virkelig hjulpet på humøret !

Anmeld

27. august 2010

Anonym trådstarter

Så kom hun torsdag. Hun kom ind og spurgte indtil vores lille familie.. Hvordan hverdagene var.. Og hvordan han (min søn) generalt trives.

Efter noget tid, snakkede hun om at hente informationer ved vores tilknyttet sundhedsplejerske.. Så det sagde vi selvfølgelig ja til. Og så mente hun faktsik ikke der skulle være mere i det.

Hun fortalte blandt andet også at de fleste (ikke alle) men de fleste "anonyme" meldinger de får, er der ikke så meget hold i, når folk ikke vil stå ved hva de anklager er der somregel ikke så meget at komme efter, sagde hun..

Og det var der jo bestemt heller ikke her, sikkert en der bare har noget i mod os, eller en fra fortiden der vil skabe ballade.

Men tak for alle jeres svar!

Hav en dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.