hvornår må man teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

NessaXenia

Maalene skriver:

Håber VIRKELIG den er der for dig

Men pas nu på med at teste for tidligt, gjorde jeg i sidste uge og havde en positiv test mandag, en negativ test tirsdag og onsdag kom min mens så

Så VENT med at teste til du er gået over tid - var jeg nemlig ikke - og ihh hvor var det hårdt at være sikker på man er gravid og to dage efter kommer mens så

Men håber virkelig den er der for dig - krydser alt hvad der krydses kan

hvad skal jeg så gøre når min mens kommer utrolig ureelmæssigt?

forrige månede var det d. 23 og denne månede d. 11

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

NessaXenia

Maalene skriver:

Håber VIRKELIG den er der for dig

Men pas nu på med at teste for tidligt, gjorde jeg i sidste uge og havde en positiv test mandag, en negativ test tirsdag og onsdag kom min mens så

Så VENT med at teste til du er gået over tid - var jeg nemlig ikke - og ihh hvor var det hårdt at være sikker på man er gravid og to dage efter kommer mens så

Men håber virkelig den er der for dig - krydser alt hvad der krydses kan

men 1.000'inde taark for de krydsede

Anmeld

25. august 2010

Maalene

Nina Sophia skriver:

hvad skal jeg så gøre når min mens kommer utrolig ureelmæssigt?

forrige månede var det d. 23 og denne månede d. 11

Ehm... Hehe... Det var straks sværere

Tror "normalen" er at man kan teste 14 dage efter ægløsning, men kan jo godt være tidligere for dig, når den er uregelmæssig

Var slet ikke for at skræmme dig eller noget jeg skrev sådan, jeg havde bare selv syntes det var rart at vide det, inden man glædede sig for tidligt

Men mon ikke det nok skal lykkes for dig denne her gang - jeg håber VIRKELIG den er der - ville være SÅ fantastisk for dig

Anmeld

25. august 2010

NessaXenia

Maalene skriver:

Tror "normalen" er at man kan teste 14 dage efter ægløsning, men kan jo godt være tidligere for dig, når den er uregelmæssig

Var slet ikke for at skræmme dig eller noget jeg skrev sådan, jeg havde bare selv syntes det var rart at vide det, inden man glædede sig for tidligt

Men mon ikke det nok skal lykkes for dig denne her gang - jeg håber VIRKELIG den er der - ville være SÅ fantastisk for dig

Jah jeg tænkte nok den ville drille lidt

jeg tester omkring d. 7.. så er det 14 dage siden æggeløsning

Anmeld

25. august 2010

NessaXenia

Maalene skriver:

Anmeld

25. august 2010

NessaXenia

Anmeld

25. august 2010

NessaXenia

jaaah hvor ville det være fantastisk hvis den var der nu   jeg ville stor-tude og springe rundt, og dog, måske ikke springe rundt for det ville bare gøre mig bange for at tabe barnet    (igen igen)..

Anmeld

25. august 2010

Maalene

Nina Sophia skriver:

Uhh... Spændende Skal huske at krydse fingre for dig der

Skal selv teste en uge efter - så håber virkelig vi begge to har "held i sprøjten"

Anmeld

25. august 2010

NessaXenia

Nina Sophia skriver:

jaaah hvor ville det være fantastisk hvis den var der nu   jeg ville stor-tude og springe rundt, og dog, måske ikke springe rundt for det ville bare gøre mig bange for at tabe barnet   (igen igen)..

?

Anmeld

25. august 2010

NessaXenia

uuhh.. jeg krydser arme, ben, fingre, ja hele pivtøjet for dig!

jeg har netop mens ligende smerter i mavsen, ku det tyde på noget ? kun 6 dage efter mens??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.