hvornår må man teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.636 visninger
25 svar
0 synes godt om
23. august 2010

NessaXenia

jeps, hvor lang tid efter æggeløsning kan man teste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

Valle81

Nina Sophia skriver:

jeps, hvor lang tid efter æggeløsning kan man teste?

Tjah - vel ca en 14 dage efter:0)

Denne gang(3 graviditet) kunne jeg teste postiv 6 dage efter ægløsning - er idadg 5+4:0)

Anmeld

23. august 2010

NessaXenia

Uhhii.. dét glæder jeg mig til så.. for har en anderledes fornemmelse denne måned.. håber den er der så..

Tillykke !!

Anmeld

23. august 2010

Valle81

Nina Sophia skriver:

Uhhii.. dét glæder jeg mig til så.. for har en anderledes fornemmelse denne måned.. håber den er der så..

Tillykke !!

Jeg krydser fingere for Jer:0)

Denne graviditet var slet slet ikke planlagt - det er kun 4 1/2 måned siden at jeg fik Anton - så det kom som lidt af et chok. Men viste lige præcis hvornår jeg hvade haft mens sidst -så nemt at regne termin:0) Jeg tog en test da jeg tænkte jeg er fandme gravid og da jeg regnede ud var jeg 2+6 og da de første 14 dage ca er inden ægløsning så må jeg jo have testet positiv ca 6 dage efter:0)

Anmeld

23. august 2010

NessaXenia

waaauw, sikke du kan

Hep hep for stregerne her hos mig, du tryller dem jo frem, planlagt eller ej..

Bliver det ikke en ordenlig mundfuld for din hårdt prøvede krop? er manden med på baby igen ?

Anmeld

23. august 2010

Valle81

Nina Sophia skriver:

waaauw, sikke du kan

Hep hep for stregerne her hos mig, du tryller dem jo frem, planlagt eller ej..

Bliver det ikke en ordenlig mundfuld for din hårdt prøvede krop? er manden med på baby igen ?

Ja jeg har sku alt alt for nemt ved at blive gravid - det skal jeg jo kun være glad for - men kunne godt have brugt et par år imellem dem:0)

Min kære mand er helt med på baby igen - han er faktisk langt merre afklaret end jeg er - han glæder sig helt vildt - og så begynder jeg så småt også at læde mig mere og mere:0)

Jeg hepper alt hvad jeg kan på at du får to streger - du må godt låne lidt af mine:0)

Anmeld

23. august 2010

NessaXenia

åh hvor dejligt at høre.. 'giid det var mig

men så låner jeg lige noget af din evne til at få de streger..

Anmeld

24. august 2010

mortil4dejligepiger

Håber for dig!!

Anmeld

25. august 2010

NessaXenia

mortil3dejligepiger skriver:

Håber for dig!!

tusinde tak.

og tillykke til dig med de 2 strenger

Anmeld

25. august 2010

Maalene

Håber VIRKELIG den er der for dig

Men pas nu på med at teste for tidligt, gjorde jeg i sidste uge og havde en positiv test mandag, en negativ test tirsdag og onsdag kom min mens så

Så VENT med at teste til du er gået over tid - var jeg nemlig ikke - og ihh hvor var det hårdt at være sikker på man er gravid og to dage efter kommer mens så

Men håber virkelig den er der for dig - krydser alt hvad der krydses kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.