Fra næste uge.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

oo

igår aftes sagde jeg til Søren "jeg går lige op og slukker computeren". en halv time senere blev der råbt om vi snart skulle i seng. "JAJA!" jeg sad jo lige og læste indlæg på baby . en halv time senere igen "SKAAAAAAAT, vi SKAL i seng!" ups!  der kan altså hurtigt gå rigtig meget tid herinde alene, og så er der jo også lige alt det andet der skal tjekkes og ses på nettet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

igår aftes sagde jeg til Søren "jeg går lige op og slukker computeren". en halv time senere blev der råbt om vi snart skulle i seng. "JAJA!" jeg sad jo lige og læste indlæg på baby . en halv time senere igen "SKAAAAAAAT, vi SKAL i seng!" ups!  der kan altså hurtigt gå rigtig meget tid herinde alene, og så er der jo også lige alt det andet der skal tjekkes og ses på nettet!!

Ja det tager nemlig længere tid end man lige regner med. Vupti så er der gået en time!

Anmeld

24. august 2010

Vingummien

michella80 skriver:

ja. Uha det endte så med at jeg brød helt sammen i går fordi han har så travlt i øjeblikket med at arrangere det der torvedag og IGEN skulle ud af huset. Så jeg sad alene hjemme i to timer og bare SAVNEDE ham. Så da han kom hjem begyndte jeg bare at tude. Og han spurgte hvad der var galt og jeg sagde at jeg savnede ham. Så spurgte min dejlige mand om han ikke skulle slukke for fjernsynet og så kunne vi lægge os ind i sengen og putte. JO!!!! Så lå vi der og bare snakkede og nussede. Det var rigtig dejligt!

Nårh

Viser også bare hvor dejlig en mand du har dig Ham kan du sgu være stolt af

Anmeld

24. august 2010

Barbamama

Tulipan skriver:

Nårh

Viser også bare hvor dejlig en mand du har dig Ham kan du sgu være stolt af

Jaaa det er jeg også! Elsker ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.