Fra næste uge.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. august 2010

Barbamama

må vi se hvor meget jeg er på herinde.... Jeg snakkede med manden i går for jeg synes faktisk vi er alt for meget på computeren. Vi glor mere på den skide skærm end hinanden nogle gange og det er sgu for dumt. Så.... fra næste uge må vi højest være på en halv time hver om aftenen for vi kan SAGTENS bruge meget længere tid. Det tager jo tid at læse alle de indlæg. He he.... Og grunden til det først bliver i næste uge er fordi manden er ved at arrangere en torvedag i byen og det kræver at han arbejder på computeren. Jeg er spændt på hvordan det bliver og jeg glæder mig til det. Og ja jeg kan så være på nu fordi jeg er syyyyyyg..... Led snot og ondt i halsen og så føles det som om jeg ikke har sovet 3 nætter i træk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

TbCp

Uha jeg kender det godt!

Her forsøger jeg også at drosle lidt ned

Jeg har dog min morgenrutine hvor jeg lige skal have min kaffe og baby.dk.
Og så her i middagspausen mens ungerne sover.

Men ellers forsøger jeg at drosle ned fra Liva kommer hjem.... 

Anmeld

23. august 2010

JustAnotherName

Den tanke rumsterer jeg også ofte med.
Men jeg NYDER også at have "mig-tid", når børnene er lagt, hvor jeg kobler fra og hygger mig med baby.dk

Det skal selvfølgelig ikke være på bekostning af ens partner.
Men vi nyder faktisk tit, at være sammen uden at være SAMMEN, bare lidt. Og så aftaler vi som regel "om en time" eller "klokken det-der" stopper vi med at lave hver vores, og så ser vi en film sammen eller noget andet.

Men det er en balance-gang, at passe både børn, mand, hus og sig selv, uden at det bliver for lidt eller for meget det ene eller andet sted....

Men jeg er pt. HELT hægtet af, da vi har været uden internet i 1½ uge.
Og jeg først lige kom hjem fra sommerhus-ferie igår. Så jeg kan sleeet ikke følge med tilbage i alle indlæg der har været. Men sådan er dét jo så.
Så må jeg se, om ikke jeg kan følge lidt mere med nu, hvor jeg igen dagligt kan tage et smugkig nu og da.......som det nu lige passer ind med alt det andet, som også skal passes! 

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

selvfølgelig skal man også lave noget hver for sig. Jeg synes bare vi er blevet lidt for gode til det. Og med alle de mennesker jeg hører om der går fra hinanden så tænker jeg bare at Casper og jeg i hvert fald ikke skal glide fra hinanden pga en dum computer. Ikke at det er sådan nu, men det kunne det måske blive. så... nu skal vi have mere kærestetid. Men den var egentlig heller ikke dum den der med "klokken ... skal vi være sammen"

Anmeld

23. august 2010

lion

michella80 skriver:

må vi se hvor meget jeg er på herinde.... Jeg snakkede med manden i går for jeg synes faktisk vi er alt for meget på computeren. Vi glor mere på den skide skærm end hinanden nogle gange og det er sgu for dumt. Så.... fra næste uge må vi højest være på en halv time hver om aftenen for vi kan SAGTENS bruge meget længere tid. Det tager jo tid at læse alle de indlæg. He he.... Og grunden til det først bliver i næste uge er fordi manden er ved at arrangere en torvedag i byen og det kræver at han arbejder på computeren. Jeg er spændt på hvordan det bliver og jeg glæder mig til det. Og ja jeg kan så være på nu fordi jeg er syyyyyyg..... Led snot og ondt i halsen og så føles det som om jeg ikke har sovet 3 nætter i træk....

DEn kender jeg alt alt for godt.

Lige nu er Jacob og jeg jo sammen hele dagen. Da han er arbejdsløs og jeg på barsel.

Men vi har det med at spørge hinanden om det er ok vi går på computeren.

Men nu har vi hver vores computer, og det er ok for os at være sammen unden at være sammen.

Vi har en regel om helst ingen computer fra Cassandra bliver hentet til mad. Men det er hellere ikk så svært for det er fra ca 15.30-19.30 og imellenm det tid skal der jo lige laves mad, spises og hun skal i bad.

Nogen dage gider vi slet i de dumme computer, så hygger vi med tv eller andet.

Men jo den med kl. ? stopper vi er rigtig god. Den bruger vi også

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

lion skriver:

DEn kender jeg alt alt for godt.

Lige nu er Jacob og jeg jo sammen hele dagen. Da han er arbejdsløs og jeg på barsel.

Men vi har det med at spørge hinanden om det er ok vi går på computeren.

Men nu har vi hver vores computer, og det er ok for os at være sammen unden at være sammen.

Vi har en regel om helst ingen computer fra Cassandra bliver hentet til mad. Men det er hellere ikk så svært for det er fra ca 15.30-19.30 og imellenm det tid skal der jo lige laves mad, spises og hun skal i bad.

Nogen dage gider vi slet i de dumme computer, så hygger vi med tv eller andet.

Men jo den med kl. ? stopper vi er rigtig god. Den bruger vi også

vi logger også først på når Carla er kommet i seng, men vi er på hver aften og det kan nogle gange blive for meget...

Anmeld

23. august 2010

Vingummien

michella80 skriver:

kanon ide

Ja her er der ingen at tage hensyn til når Emil er kommet i seng, så her nørdes der så tit jeg kan og gider

Anmeld

24. august 2010

Barbamama

Tulipan skriver:

kanon ide

Ja her er der ingen at tage hensyn til når Emil er kommet i seng, så her nørdes der så tit jeg kan og gider

ja. Uha det endte så med at jeg brød helt sammen i går fordi han har så travlt i øjeblikket med at arrangere det der torvedag og IGEN skulle ud af huset. Så jeg sad alene hjemme i to timer og bare SAVNEDE ham. Så da han kom hjem begyndte jeg bare at tude. Og han spurgte hvad der var galt og jeg sagde at jeg savnede ham. Så spurgte min dejlige mand om han ikke skulle slukke for fjernsynet og så kunne vi lægge os ind i sengen og putte. JO!!!! Så lå vi der og bare snakkede og nussede. Det var rigtig dejligt!

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

det der har vi bare talt om mange gange her hjemme!

vi er også alt for gode til at se tv eller bruge computeren... eller lægge tøj sammen eller vaske op eller eller eller.....

Anmeld

24. august 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

det der har vi bare talt om mange gange her hjemme!

vi er også alt for gode til at se tv eller bruge computeren... eller lægge tøj sammen eller vaske op eller eller eller.....

lige nøjagtig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.