Jeg ved snart ikke hva jeg skal sige....!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

pussepige

cille22 skriver:

Det er da sjovt at de ikke har nævnt det for mig.

Jeg håber bare jeg stadig har den tid den 3sep. skal nemlig starte på sosu-ass. så jeg skal være frisk og klar, til det!

Håber så din mor får det klaret fredag, så hun slipper for alle de anfald.

Kh cecilie

Ja det er det endelig.. Du kunne jo prøve at ringe til Sygehuset og spørge dem til det...

Jeg  for at der er en læge tilstede på fredag  Så hun kan få den første  operation klaret.. Den klare de så ned i gennem mavesækken.. Godt det ikke er mig der skal have sådan noget igennem munden og den vej ned.. Føj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

klmf

pussepige skriver:

Ja men resten af personalet burde da vide at der ikke er nogen læger tilstede..

Den ene havde fri, den anden var syg og den sidste havde lige mistet sin far..

OP-personalet møder tidligt og gør patienterne klar og lægen møder lidt senere, så de ved det ikke altid ved de første. Lægerne møder senere for at udnytte deres tider bedst, så de også kan passe ambulatorierne imellem operationerne.

Anmeld

23. august 2010

baby2010

pussepige skriver:

Nej det er simpelthen utroligt.. Min mors sten er næsten 3,6 cm og nu har hun gået med den så længe man kan da ikke blive ved.. Nogen gange synes jeg det er helt grotesk.. Sætte en fødsel stand by.. Altså helt ærlig ik..

Ja, det er fuldstændig grotesk, men da Alfred var stjernekigger, måtte jeg ikke føde uden man kunne tilkalde en læge... Jeg fik heldigvis en epidural at vente på, og så slukkede de ellers for mit vedrop - virkelig underligt....

Anmeld

23. august 2010

bagger26

pussepige skriver:

Ja det er det endelig.. Du kunne jo prøve at ringe til Sygehuset og spørge dem til det...

Jeg  for at der er en læge tilstede på fredag  Så hun kan få den første  operation klaret.. Den klare de så ned i gennem mavesækken.. Godt det ikke er mig der skal have sådan noget igennem munden og den vej ned.. Føj

Det prøvede jeg for få måneder siden, da jeg skulle have fjernet en sten der blokkerede min galdegang og gav mig gulsot.. Det er simpelthen det væreste jeg nogensinde har været udsat for.. Jeg gør det aldrig igen, med mindre jeg kommer i fuld narkose.. Så hellere føde 10 børn...

Anmeld

23. august 2010

TbCp

pussepige skriver:

Min mor skal have fjernet sin galdeblære pga der er en stor sten som har forvoldt meget smerte de sidste snart 2 mdr.. I dag skulle hun så til Svendborg for at have fjernet noget grus/små sten i galdevejene det skal gøres før hun kan få fjernet selve blæren... Og onsdag skulle hun så have været i Nyborg for at få fjernet galdeblæren.. Da hun så ankommer til Svendborg sygehus får hun både lagt drop og blir kørt ind på operationsstuen kort tid efter siger sygeplejeske at hun har en god og en dårlig nyhed.. Den gode var at hun ikke blev opereret i dag og den dårlige var at der ikke var nogen læge. Miin mor blir så lidt sur og siger at det er da begge dårlige nyheder da hun nu har ventet snart 2 mdr på at blive opereret og hun har lagt søvnløs mange nætter pga det.. Hun kan så nu ikke blive opereret onsdag hvor blæren skal fjernes da hun jo ikke har fået fjernet det grus endnu.. Så nu skal hun til Svendborg på fredag og have fjernet det og først d. 2 september skal hun have fjernet galdeblæren..

Synes simpelthen det er for meget at personalet ikke engang ved at der ikke er nogen læger tilstede og de så både ligger drop og det hele. Plus at min mor er kørt fra Fredericia til Svendborg for at møde til operation kl 8.15 endelig bare at spilde sin tid.. Og ovenikøbet har hun jo været rigtig nervøs ..

Skulle bare lige ud med det synes simpelthen det er for dårligt...

God dag til alle  

Aj øv hvor træls

Jeg oplevede desværre lidt af det samme da jeg skulle have stenene/gruset ud.

Tilgengæld var de ekstremt søde, flinke, rare på Nyborg sygehus! 

Anmeld

23. august 2010

TbCp

bagger26 skriver:

Det prøvede jeg for få måneder siden, da jeg skulle have fjernet en sten der blokkerede min galdegang og gav mig gulsot.. Det er simpelthen det væreste jeg nogensinde har været udsat for.. Jeg gør det aldrig igen, med mindre jeg kommer i fuld narkose.. Så hellere føde 10 børn...

Fik du ikke noget beroligende osv?

Det gjorde jeg da den gang og så sov jeg bare fra det hele

Anmeld

23. august 2010

bagger26

TbCp skriver:

Fik du ikke noget beroligende osv?

Det gjorde jeg da den gang og så sov jeg bare fra det hele

Jo fik beroligende og smertestillende, og også lokalbedøvende på selve røret, men det virkede ikke. Sygeplejesken sagde, at det jeg fik svar til det dobbelt af havd de normalt gav en fuldvoksen mand... Kunne mærke ALT og det var meget smertefuldt.. Håber selvfølgelig bare jeg var et særtilfælde, men kender jo kun til det jeg selv har været i gennem og det gør jeg aldrig frivilligt igen....

Anmeld

23. august 2010

TbCp

bagger26 skriver:

Jo fik beroligende og smertestillende, og også lokalbedøvende på selve røret, men det virkede ikke. Sygeplejesken sagde, at det jeg fik svar til det dobbelt af havd de normalt gav en fuldvoksen mand... Kunne mærke ALT og det var meget smertefuldt.. Håber selvfølgelig bare jeg var et særtilfælde, men kender jo kun til det jeg selv har været i gennem og det gør jeg aldrig frivilligt igen....

Puha det var dog ubehageligt

Ja jeg sov jo som sagt bare fra det hele.... dog var der så komplikationer efterfølgende, da de ikke havde fået mig lukket ordentligt indeni.... så jeg kastede blod op et døgn inden de opdagede det, og så måtte jeg på bordet igen

Anmeld

23. august 2010

bagger26

TbCp skriver:

Puha det var dog ubehageligt

Ja jeg sov jo som sagt bare fra det hele.... dog var der så komplikationer efterfølgende, da de ikke havde fået mig lukket ordentligt indeni.... så jeg kastede blod op et døgn inden de opdagede det, og så måtte jeg på bordet igen

Det var simpelthen frygteligt, lægerne og sygeplejeskerne gik bagved og snakkede om hvor påvirket de var blevet af det har, og imens lå jeg bare og græd og kastede slim op.. Jamen får næsten tåre i øjnene bare af at tænke på det..  

LÅ bare og græd i seng på  vej op på stuen og portøren sagde "jeg kan godt forstå dig, har selv prøvet det og det er ikke for svage sjæle." Han havde også haft en hård omgang..

Fik selv betændelse i bugspytkirtlen af undersøgelsen avvvv..

Men er da glad for jeg ikke skulle igennem det igen, det måtte ikke have været sjovt.. Og rimelig træls der gik så langtid inden de opdagede det, et døgn er jo længe med sådan noget....

Nå må hellere lade være med at skræmme nogle, får det er helt sikker ikke noget der sker for de fleste heldigvis..

Anmeld

23. august 2010

TbCp

bagger26 skriver:

Det var simpelthen frygteligt, lægerne og sygeplejeskerne gik bagved og snakkede om hvor påvirket de var blevet af det har, og imens lå jeg bare og græd og kastede slim op.. Jamen får næsten tåre i øjnene bare af at tænke på det..  

LÅ bare og græd i seng på  vej op på stuen og portøren sagde "jeg kan godt forstå dig, har selv prøvet det og det er ikke for svage sjæle." Han havde også haft en hård omgang..

Fik selv betændelse i bugspytkirtlen af undersøgelsen avvvv..

Men er da glad for jeg ikke skulle igennem det igen, det måtte ikke have været sjovt.. Og rimelig træls der gik så langtid inden de opdagede det, et døgn er jo længe med sådan noget....

Nå må hellere lade være med at skræmme nogle, får det er helt sikker ikke noget der sker for de fleste heldigvis..

Føj for en oplevelse

Ja heldigvis er det jo sådan nogle ting der sker meget sjældent!
Kender da ihvertfald flere der har været igennem det samme uden problemer!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.