Jeg ved snart ikke hva jeg skal sige....!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.407 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. august 2010

pussepige

Min mor skal have fjernet sin galdeblære pga der er en stor sten som har forvoldt meget smerte de sidste snart 2 mdr.. I dag skulle hun så til Svendborg for at have fjernet noget grus/små sten i galdevejene det skal gøres før hun kan få fjernet selve blæren... Og onsdag skulle hun så have været i Nyborg for at få fjernet galdeblæren.. Da hun så ankommer til Svendborg sygehus får hun både lagt drop og blir kørt ind på operationsstuen kort tid efter siger sygeplejeske at hun har en god og en dårlig nyhed.. Den gode var at hun ikke blev opereret i dag og den dårlige var at der ikke var nogen læge. Miin mor blir så lidt sur og siger at det er da begge dårlige nyheder da hun nu har ventet snart 2 mdr på at blive opereret og hun har lagt søvnløs mange nætter pga det.. Hun kan så nu ikke blive opereret onsdag hvor blæren skal fjernes da hun jo ikke har fået fjernet det grus endnu.. Så nu skal hun til Svendborg på fredag og have fjernet det og først d. 2 september skal hun have fjernet galdeblæren..

Synes simpelthen det er for meget at personalet ikke engang ved at der ikke er nogen læger tilstede og de så både ligger drop og det hele. Plus at min mor er kørt fra Fredericia til Svendborg for at møde til operation kl 8.15 endelig bare at spilde sin tid.. Og ovenikøbet har hun jo været rigtig nervøs ..

Skulle bare lige ud med det synes simpelthen det er for dårligt...

God dag til alle  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

baby2010

Man tror simpelthen det er løgn sommetider... Min mormor på 85 ventede også adskillige dage, med en kæmpe galdesten på 1,7 cm og store smerter før hun kunne blive opereret!

Og jeg blev sat stand-by i min fødsel, da alle lægerne var væk i over 1 1 time til kejsersnit!!! Vildt nok... 

Anmeld

23. august 2010

pussepige

baby2010 skriver:

Man tror simpelthen det er løgn sommetider... Min mormor på 85 ventede også adskillige dage, med en kæmpe galdesten på 1,7 cm og store smerter før hun kunne blive opereret!

Og jeg blev sat stand-by i min fødsel, da alle lægerne var væk i over 1 1 time til kejsersnit!!! Vildt nok... 

Nej det er simpelthen utroligt.. Min mors sten er næsten 3,6 cm og nu har hun gået med den så længe man kan da ikke blive ved.. Nogen gange synes jeg det er helt grotesk.. Sætte en fødsel stand by.. Altså helt ærlig ik..

Anmeld

23. august 2010

cille22

Er der en bestemt grund til at gruset skal fjernes først??

Jeg skal nemlig til nyborg den 3sep og have fjernet galdeblæren, men jeg har også en masse grus siddende i galdegangen, men det har de da ikke snakket om skal fjernes først.

Kh cecilie som har lidt af galde problemer siden 04, men først har kunne få lov til operation NU!!!!

Anmeld

23. august 2010

Mumto3

pussepige skriver:

Nej det er simpelthen utroligt.. Min mors sten er næsten 3,6 cm og nu har hun gået med den så længe man kan da ikke blive ved.. Nogen gange synes jeg det er helt grotesk.. Sætte en fødsel stand by.. Altså helt ærlig ik..

Det er derfor jeg ÆÆÆLSKE hjemmefødsler. Det er BILLIGERE for samfundet, og man er sikret at der sidder en jordmoder ved ens side fra første ve og til 2 timer efter fødslen.

Min svigermor forsøgte at overtale mig til at føde på hopitaltet, for det mente hun var meget mere sikkert.  NOT!!! Man risikere at skulle ligge og føde ude på gangen, at ens fødsels bliver sat i stå fordi der mangler en læge osv. Nej tak, siger jeg bare. Så hellere vide at man er 100% sikker på at alt udstyr er der (det bliver kørt hjem til  en) og at man har en jordemoder der ikke skal lave andet end at tage sig af mig. (Der er jo ikke andre fødede hjemme i min stue).

Det er godt nok synd for din mor!!! Øv altså!!!

Kender desværre en som er læge som sagde: Efter at have set sygehusvæsenet indefra håber jeg aldrig jeg får brug for det.

Anmeld

23. august 2010

SiLiMiMa

ÅHA! Synd for hende

Ja, for dårligt at de ikke ved det inden.... de må da planlægge deres dage???? hmm...

Håber ikke hun skal gå med for mange smerter indtil hun endelig kan få den fjernet!

heise

Anmeld

23. august 2010

pussepige

cille22 skriver:

Er der en bestemt grund til at gruset skal fjernes først??

Jeg skal nemlig til nyborg den 3sep og have fjernet galdeblæren, men jeg har også en masse grus siddende i galdegangen, men det har de da ikke snakket om skal fjernes først.

Kh cecilie som har lidt af galde problemer siden 04, men først har kunne få lov til operation NU!!!!

Min mor har fået afvide at det var fordi det kunne skabe komplicationer (staves??) hvis ikke det blev fjernet først. Et eller andet med at det kan drysse ned i det sår som er der inde når man har fået fjernet galdeblæren..

Anmeld

23. august 2010

klmf

Lægen kan jo også have barns første sygedag

Anmeld

23. august 2010

cille22

Det er da sjovt at de ikke har nævnt det for mig.

Jeg håber bare jeg stadig har den tid den 3sep. skal nemlig starte på sosu-ass. så jeg skal være frisk og klar, til det!

Håber så din mor får det klaret fredag, så hun slipper for alle de anfald.

Kh cecilie

Anmeld

23. august 2010

pussepige

lotchen skriver:

Lægen kan jo også have barns første sygedag

Ja men resten af personalet burde da vide at der ikke er nogen læger tilstede..

Den ene havde fri, den anden var syg og den sidste havde lige mistet sin far..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.