lorte weekend!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

4kløver

Jeg ringede til dem og skulle komme med det sammen og de fik snakket med min mor om vi ikke kunne være hos hende så vi ikke skulle på krisecenter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Anonym trådstarter

Tante Lilla :) skriver:

jamen for pokker da, selvom det er første gang han slår dig, er det temmelig sikkert ikke sidste gang... Gå - om ikke andet så for dit barn skyld!!!

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx

Ved jeg
Tak nu vil jeg lige læse hvordan og hvorledes på deres hjemmeside.

Anmeld

22. august 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Ved jeg
Tak nu vil jeg lige læse hvordan og hvorledes på deres hjemmeside.

Jeg håber virkelig, du finder modet til at gå.

Du skal i hvert fald ha´et kæmpe kram herfra.

Anmeld

22. august 2010

anna-jonas

Åhhhh....................altså. Synes det er så forfærdentlig at nogle kvinder bliver behandlet sådan. Se at komme væk............han kan blive meget værre, nu han er startet. Det er lige som at respekten helt forsvinder, når først en mand har slået en gang. Tænk hvis han havde ramt jeres barn?? Eller måske på et tidspunkt slår jeres barn, hvis det græder.Har du tænkt på det?? Har du forældre eller venner, der kan hjælpe dig, og give dig støtte??

Lov mig at du passer på din lille, ved at passe på dig selv.

Mange knus fra Mette

Anmeld

22. august 2010

line melias mor

det gør så ondt at læse, men det der gør allermest ondt er at jeg ikke kan gøre noget,om du så var min bedste veninde.

du skal vide en ting,selv om du ikke går fra ham og han i morgen lover dig alt på denne jord så finder du styrken til en dag at sige stop. du gør det der er bedst for dig og dit barn i lige nu og tror din frygt er for stor til at forlade ham. en dag kommer modet men først når du selv er parat. vil give dig en kæmpe krammer

det du går igennem nu kan ikke beskrives. mistede en veninde på den måde. jeg så på kunne intet stille op til sidst var det for sent, håber du kommer ud af det i tide

Anmeld

23. august 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det hele startede fredag eftermiddag da jeg kom hjem efter en gå-tur med barnevognen, jeg tændte fjernsynet og havde intet signal, ringer så til udbyderen som fortæller mig at vores signal er væk pga vores udlejer kører sag an mod den og ikke har betalt regning i 1 år, så det kommer ikke tilbage lige i øjeblikket...
Fredag nat kl 1 sidder jeg og giver mit og kærestens barn med, og jeg beder han forsigtigt at give mig vandet, han farer op og slår mig to gange i hovedet, mens jeg giver barnet mad..
Lørdag var vi til fødselsdagfest, mens barnet blev passet, Hvor han gik han til en bekendt og spørge hende om hun vil med op og dyrke noget lagengymnastik, lige foran mig, han spørger så mig bagefter om. jeg vil giftes med ham - jeg sagde NEJ med det samme ...

Jeg er bare så dybt ulykkelig over Det hele..
Ville intet med indlægget udover at jeg havde brug for at komme ud med Det uden folk kan se det er mig

Hvordan går det hos dig?

Kæmpe kram.

Anmeld

23. august 2010

Pia.

charlottekri skriver:

OMG!!! SLOG HAN DIG MENS DU GAV BARNET MAD FORDI DU BAD OM VANDET?? OG SPURGTE EN ANDEN OM HUN VILLE BOLLE FORAN DIG??

se for hulan da at komme fra ham!!! og det kan kun gå for langsomt!!!!

meget enig...

Anmeld

23. august 2010

B&J

Håber virkelig du kan få noget hjælp og du kommer væk fra ham han er ikke andet til end af smide langt langt væk

Anmeld

26. august 2010

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Hvordan går det hos dig?

Kæmpe kram.

Lige én opdatering.
Mig og barnet er flyttet hjem til min mor, og skal til møde med min sagsbehandler i dag, ang at jeg kan få en lejlighed og sådan
Og barnet har slet ikke mærket eller er påvirket af vi er flyttet fra far
Mange tak for

Anmeld

26. august 2010

bette

Anonym skriver:

Lige én opdatering.
Mig og barnet er flyttet hjem til min mor, og skal til møde med min sagsbehandler i dag, ang at jeg kan få en lejlighed og sådan
Og barnet har slet ikke mærket eller er påvirket af vi er flyttet fra far
Mange tak for

det er jeg super glad for at høre..hvor er det stærkt gået af dig... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.