lorte weekend!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.548 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Anonym trådstarter

Det hele startede fredag eftermiddag da jeg kom hjem efter en gå-tur med barnevognen, jeg tændte fjernsynet og havde intet signal, ringer så til udbyderen som fortæller mig at vores signal er væk pga vores udlejer kører sag an mod den og ikke har betalt regning i 1 år, så det kommer ikke tilbage lige i øjeblikket...
Fredag nat kl 1 sidder jeg og giver mit og kærestens barn med, og jeg beder han forsigtigt at give mig vandet, han farer op og slår mig to gange i hovedet, mens jeg giver barnet mad..
Lørdag var vi til fødselsdagfest, mens barnet blev passet, Hvor han gik han til en bekendt og spørge hende om hun vil med op og dyrke noget lagengymnastik, lige foran mig, han spørger så mig bagefter om. jeg vil giftes med ham - jeg sagde NEJ med det samme ...

Jeg er bare så dybt ulykkelig over Det hele..
Ville intet med indlægget udover at jeg havde brug for at komme ud med Det uden folk kan se det er mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

charlottekri

OMG!!! SLOG HAN DIG MENS DU GAV BARNET MAD FORDI DU BAD OM VANDET?? OG SPURGTE EN ANDEN OM HUN VILLE BOLLE FORAN DIG??

se for hulan da at komme fra ham!!! og det kan kun gå for langsomt!!!!

Anmeld

22. august 2010

Maria.

Puha.. Du får lige et  Og så vil jeg da lige sige at jeg synes din kæreste er en klaphat! Både fordi han slår dig!!!?  Og fordi han spørger en anden om de skal have sex!!!? OMG.. Jeg havde nok smidt ham ud!

Anmeld

22. august 2010

Klumpe-dumpe

charlottekri skriver:

OMG!!! SLOG HAN DIG MENS DU GAV BARNET MAD FORDI DU BAD OM VANDET?? OG SPURGTE EN ANDEN OM HUN VILLE BOLLE FORAN DIG??

jeg kan ikke være mere enig!!!!

Anmeld

22. august 2010

bette

må man være fræk og spørge hvad du dog laver sammen med DET der.. ja jeg vil ikke engang kalde ham for menneske... ?

Anmeld

22. august 2010

4kløver

kom væk.. ved godt det er svært. har selv i et forhold hvor jeg fik bank.

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

Ja
Har prøvet at være ved at gå flere gange men har ikke kunnet, Det er så første gang han nogensinde har slået mig - ikke at det er ok af den grund..

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

kom væk.. ved godt det er svært. har selv i et forhold hvor jeg fik bank. både med knive og puder(pude over hovedet) sex gad jeg jo ikke så fik jeg tæsk for så havde jeg jo bollet med en anden..  det levede jeg med i 5år..  Møderhjælpen er go til at hjælpe..

Sådan en har jeg os været sammen med, er vel bare gid til at finde de forkerte
Hvordan får jeg kontakt med mødrehjælpen?

Anmeld

22. august 2010

Mira0911

Se at komme væk.. Han har ikke ret til at slå, det er der ingen der har...

Sikke da noget mærkeligt noget at spørge en anden om...

Anmeld

22. august 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Sådan en har jeg os været sammen med, er vel bare gid til at finde de forkerte
Hvordan får jeg kontakt med mødrehjælpen?

jamen for pokker da, selvom det er første gang han slår dig, er det temmelig sikkert ikke sidste gang... Gå - om ikke andet så for dit barn skyld!!!

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.