Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pige1984 skriver: Jeg følger lige med her for havde mens lignede smerter igår og her til morgen var der lidt blod på papiret da jeg tærte mig og jeg har ikke se noget siden og har også haft mens lignede smerter her til morgen de er også væk nu..... for os
Jeg følger lige med her for havde mens lignede smerter igår og her til morgen var der lidt blod på papiret da jeg tærte mig og jeg har ikke se noget siden og har også haft mens lignede smerter her til morgen de er også væk nu..... for os
Krydser også for os begge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ægget sætter sig fast ca 1 uges tid efter befrugtning
Kan det så godt passe nu?
Vi havde nemlig sex lige før ÆL og så hver anden dag i ÆL perioden.
TrineLærke skriver: Kan det så godt passe nu? Vi havde nemlig sex lige før ÆL og så hver anden dag i ÆL perioden.
Med de datoer du skriver kan det godt passe
Krydser fingre for dig og alle andre der prøver
Chrizzer skriver: Hvor er jeg altså glad for dit svar, jeg har nemlig haft det lige præcis sådan, dog uden lyserød udflåd. Plejer at kunne mærke min ÆL, men de mens-agtige smerter plejer ikke at forsætte indtil en hel uges tid før min mens. IIh nu håber jeg virkelig den er der
Hvor er jeg altså glad for dit svar, jeg har nemlig haft det lige præcis sådan, dog uden lyserød udflåd. Plejer at kunne mærke min ÆL, men de mens-agtige smerter plejer ikke at forsætte indtil en hel uges tid før min mens. IIh nu håber jeg virkelig den er der
krydser fingre for, at den er der... er spændt på at høre noget igen om en uges tid
Elvers skriver: krydser fingre for, at den er der... er spændt på at høre noget igen om en uges tid
Tak Håber jeg også Men vil dog heller ikke håbe for meget, for vil ikke blive ked og skuffet.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128