Har nogle oplevet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Chrizzer

Er der nogen af jer der har oplevet mens-agtige smerter, omkring den tid ægget satte sig fast?

Jeg har nemlig oplevet at følte jeg skulle have mens, med dertilhørende mens-smerter. Men på det tidspunkt omkring ægget skulle have sat sig fast, hvis jeg skulle være blevet gravid i denne måned  

Og derfor ville jeg bare høre om der er andre der har oplevet det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

vivs123

Forstår ikke helt hvad du mener, men der er nogen som oplever lignede smerter ved ægløsning, jeg kan nogen gange mærke at jeg har ægløsning, og det mærkes ligesom menssmerter.

Anmeld

23. august 2010

Chrizzer

Nej, jeg kan godt se det er formuleret forkert

Jeg mener i forbindelse med det befrugtede æg har sat sig fast, om der er nogen der så har oplevet mens-agtige smerter. Og her henvener jeg mig selvfølgelig til folk med børn/gravide.

Anmeld

23. august 2010

Nanna444

Chrizzer skriver:

Er der nogen af jer der har oplevet mens-agtige smerter, omkring den tid ægget satte sig fast?

Jeg har nemlig oplevet at følte jeg skulle have mens, med dertilhørende mens-smerter. Men på det tidspunkt omkring ægget skulle have sat sig fast, hvis jeg skulle være blevet gravid i denne måned  

Og derfor ville jeg bare høre om der er andre der har oplevet det.

JA! Jeg havde mange smerter da ægget satte sig fast - eller jeg tror i hvert fald at det var det  for det passer perfekt på udregningen når jeg tænker tilbage.

for at den er der for dig

Anmeld

23. august 2010

Chrizzer

Nanna444 skriver:

JA! Jeg havde mange smerter da ægget satte sig fast - eller jeg tror i hvert fald at det var det  for det passer perfekt på udregningen når jeg tænker tilbage.

for at den er der for dig

Det lyder godt, så er der jo håb for mig

Anmeld

23. august 2010

Pige1984

Jeg følger lige med her for havde mens lignede smerter igår og her til morgen var der lidt blod på papiret da jeg tærte mig og jeg har ikke se noget siden og har også haft mens lignede smerter her til morgen de er også væk nu.....  for os 

Anmeld

23. august 2010

Elvers

Jep, det kan jeg godt nikke genkendende til!

Jeg troede, at jeg skulle til at have min mens en uge for tidligt, i det tidrum, hvor ægget satte sig fast, fordi jeg havde menssmerter og havde lidt lyserødt udflåd. Det stoppede så, og en uges tid efter kunne jeg teste positiv

Anmeld

23. august 2010

Ann.

Hvornår sætter ægget sig fast? Jeg har nemlig smerter i underlivet, sådan mens. agtigt som trækker ud i siderne. 

Men jeg har først testdag den 4 september.

Havde ÆL den. 15 august.

Anmeld

23. august 2010

Chrizzer

Elvers skriver:

Jep, det kan jeg godt nikke genkendende til!

Jeg troede, at jeg skulle til at have min mens en uge for tidligt, i det tidrum, hvor ægget satte sig fast, fordi jeg havde menssmerter og havde lidt lyserødt udflåd. Det stoppede så, og en uges tid efter kunne jeg teste positiv

Hvor er jeg altså glad for dit svar, jeg har nemlig haft det lige præcis sådan, dog uden lyserød udflåd. Plejer at kunne mærke min ÆL, men de mens-agtige smerter plejer ikke at forsætte indtil en hel uges tid før min mens. IIh nu håber jeg virkelig den er der

Anmeld

23. august 2010

Chrizzer

TrineLærke skriver:

Hvornår sætter ægget sig fast? Jeg har nemlig smerter i underlivet, sådan mens. agtigt som trækker ud i siderne. 

Men jeg har først testdag den 4 september.

Havde ÆL den. 15 august.

Ægget sætter sig fast ca 1 uges tid efter befrugtning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.