vuggestuestart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

lion

Hvor er de 2 piger f dine bare smukke.

Hvor lyder det bare godt at indkørelsen i vuggestuen går godt.

Ja forkølese er bare noget hø, vi er alle fire godt ramt herhjemme.

Især ikk godt for Julius og hans astmatisk bronkitis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

oo

fedt at det der vugger-noget bare kører!  så kan det kun være et spørgsmål om tid, før du kan gå hjem og crashe på sofaen et par timer, mens de er dernede og hygge sig

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

nu har vi været i vuggestue tre gange (mig inklusive), og det er bare gået rigtig godt, synes jeg

lilja synes det er vildt sjovt, luca er en anelse mere skeptisk. i fredags foreslog personalet at jeg gik en halv times tid – det skulle ellers ikke have været før i morgen mandag, men de syntes at pigerne var klar – så jeg sagde farvel og smuttede ind i personalerummet. efter næsten en time kom de og hentede mig, det var gået fint indtil luca var blevet utrøstelig midt i frokosten – men der var det også farligt tæt på puttetid...

vi har været syge her i weekenden – ikke noget at sige til med alle de nye bakterier og snotaber – håber på en rolig nat, og på at alle er friske til en ny dag i vuggeren i morgen.

her lidt billeder af tøserne en stille morgenstund inden vi skulle ud af døren

hvor er det Godt!

er det ikke en sjov følelse? det der med at give lidt ansvar fra sig? åh Camilla.... alt den tid du får nu! lækkert!!!

kommer der en update på lægen?

Anmeld

24. august 2010

Milka

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor er det Godt!

er det ikke en sjov følelse? det der med at give lidt ansvar fra sig? åh Camilla.... alt den tid du får nu! lækkert!!!

kommer der en update på lægen?

yes, når jeg har været der på tirsdag

Anmeld

24. august 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

yes, når jeg har været der på tirsdag

super... jeg glæder mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.