vuggestuestart

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
14 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Milka

nu har vi været i vuggestue tre gange (mig inklusive), og det er bare gået rigtig godt, synes jeg

lilja synes det er vildt sjovt, luca er en anelse mere skeptisk. i fredags foreslog personalet at jeg gik en halv times tid – det skulle ellers ikke have været før i morgen mandag, men de syntes at pigerne var klar – så jeg sagde farvel og smuttede ind i personalerummet. efter næsten en time kom de og hentede mig, det var gået fint indtil luca var blevet utrøstelig midt i frokosten – men der var det også farligt tæt på puttetid...

vi har været syge her i weekenden – ikke noget at sige til med alle de nye bakterier og snotaber – håber på en rolig nat, og på at alle er friske til en ny dag i vuggeren i morgen.

her lidt billeder af tøserne en stille morgenstund inden vi skulle ud af døren

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Ida.

Det lyder da som om det går rigtig godt (altså bortset fra forkølelsen!! Håber den hurtigt er ovre!!) - er det ikke skønt, at det endelig sker - tænk sig i løbet af næste uge begynder du jo at kunne aflevere dem...sandsynligvis...til en næsten almindelig vuggestuedag - og kommer meget snart til at have Camilla-tid hver dag! Dét må da være guld værd at have inden for rækkevidde!

Og WOW hvor bliver pigerne store - det er helt vildt! De vokser sig bare smukkere og smukkere (det har jeg vist sagt før tror jeg )...

PS - hvor er det godt, at du har givet dem hagesmække på med navn på - det er de sikkert glade for i vuggeren

Anmeld

22. august 2010

Milka

idamaria83 skriver:

Det lyder da som om det går rigtig godt (altså bortset fra forkølelsen!! Håber den hurtigt er ovre!!) - er det ikke skønt, at det endelig sker - tænk sig i løbet af næste uge begynder du jo at kunne aflevere dem...sandsynligvis...til en næsten almindelig vuggestuedag - og kommer meget snart til at have Camilla-tid hver dag! Dét må da være guld værd at have inden for rækkevidde!

Og WOW hvor bliver pigerne store - det er helt vildt! De vokser sig bare smukkere og smukkere (det har jeg vist sagt før tror jeg )...

PS - hvor er det godt, at du har givet dem hagesmække på med navn på - det er de sikkert glade for i vuggeren

jo, det er fantastisk! også at se at de har en fest over at være der

håber sådan pigerne er friske i morgen, det ville være så synd hvis dette gik ud over indkøringen. men det virkede som om de kvikkede lidt op her til aftentide.

hagesmækkene fik vi af fie (morjespersen) og kjolerne købte jeg af kristinewl. totalt navletøser

Anmeld

22. august 2010

NaFe

De så skønne de to tøser der...

Hvor godt a høre a de syntes det sjovt a være i vuggestue...det skal sku nok blive godt...os for dig...

uha..jeg husker tydeligt for syg F var i starten..kronisk snottet og feber øjenbetændelse...men ja det jo alle de nye baktusser...skide ærgeligt....håber de klar til imorgen...

Anmeld

22. august 2010

anna-jonas

Tjaaaa..................her har der også været sygdom i kølvandet på inst. start. Håber at både Bøtter og mor er klar i morgen.

Knus Mette

Anmeld

22. august 2010

ooo

Årh billeder af de dejlige bøtter.

Det lyder super at de klarer indkøringen i vuggestuen så fint. Troede egentlig at Billen ville være mere pjevset end Lucatøsen, men de kan jo overraske de bøtter.

Og så er der som Mette siger, ved at være tid til dig selv Camilla. Hvor må det være FANTASTISK at tænke på. Seje kvinde.

Anmeld

22. august 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor dejligt at høre fra jer,og hvor skøøønt at bøtterne tager det så pænt.Store,dejligt tøser

Anmeld

23. august 2010

ChatH

Milka skriver:

nu har vi været i vuggestue tre gange (mig inklusive), og det er bare gået rigtig godt, synes jeg

lilja synes det er vildt sjovt, luca er en anelse mere skeptisk. i fredags foreslog personalet at jeg gik en halv times tid – det skulle ellers ikke have været før i morgen mandag, men de syntes at pigerne var klar – så jeg sagde farvel og smuttede ind i personalerummet. efter næsten en time kom de og hentede mig, det var gået fint indtil luca var blevet utrøstelig midt i frokosten – men der var det også farligt tæt på puttetid...

vi har været syge her i weekenden – ikke noget at sige til med alle de nye bakterier og snotaber – håber på en rolig nat, og på at alle er friske til en ny dag i vuggeren i morgen.

her lidt billeder af tøserne en stille morgenstund inden vi skulle ud af døren

Hvor er de bare skønne!! Smukke tøser og lyder da til at de klarer det helt fantastisk.

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

fedt at de nyder at være der! Men ja der er snot i omløb. Jeg er også selv ramt af det lede snot! Det skal man ikke være ret længe før man er træt af det.

Anmeld

23. august 2010

Karo

Det lyder til at i har en rigtig god vuggestue start

Rigtig god bedring til jer alle tre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.