nu gjorde jeg det ikke med barn, men brugte til gengæld al min fritid med at kysse kæresten eller tage i byen eller være ude eller andet. I hvert fald IKKE med at sidde og lave mange timers lektier hver dag.
Og jeg bestod fint.
Så ja, jeg tror sagtesn det kan lade sig gøre af flere årsager, både fordi at du når du går i skole generelt har en meget kort arbejdsdag og dermed kan nå en del om dagen i hjemmet. Også selv om du er alene. Og så når barnet er i seng, så kan du snuppe en kop kaffe og se lidt på tingene. Der har man som regel 3 timer i fred..+ - naturligvis.
Ang afleveringer, det skiftede meget, men synes ikke det var uoverskueligt på nogen måde. Jo, enkelste dag var man lidt presset fordi lærerne havde smidt afleveringer på samme dag, men er man så presset må den ene aflevering falde dagen efter, det er der ingen skam i som alene mor.
Tror helt sikkert sagtens du kan klare det når det ikke er 5 år vi snakker om:-) og du vil sikkert være superglad for det bagefter.HF er dog bedst til dem der vil studere videre, regner men med elevplads til noget, så skal man vælge handelsskolen.
Anmeld