brug for råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Mor til prinsessen :-)

quar20 skriver:

Jeg bruger min varmepude rigtig meget..! Også vrider jeg ikke i kroppen..!! bruger alle i hjælpemidler jeg har og kan få skaffet mig når jeg har smerter..!!

Derud over kan jeg råde dig til at få manden til at massere blødt hen over din lænd med en go olie.. Vi bruger dog muskelvarmer fra matas og HVOR ER DET LÆKKERT =)

taaaak for rådet..... massage hver aften har hjulpet indvil videre  :-) Har stadig ondt, men det blive holdt lidt nede....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

quar20

82TI skriver:

taaaak for rådet..... massage hver aften har hjulpet indvil videre  :-) Har stadig ondt, men det blive holdt lidt nede....

Jamen selv tak =)..!! Ja mine smerter går absolut hellere ikke væk ved det - men det hjælper på at jeg ikke er så anspændt eks. i lænden..!! Og varmepuden løsner ligesom lidt op, dog ikke så længe men det er det værd når man har haft ondt en hel dag.. =)

Anmeld

28. august 2010

Tulle28

82TI skriver:

Jeg har fået såååå ondt i mit bækken og i min lænd.... Har mest lyst til at ligge i sofaen(hvilket jeg også har gjort hele weekenden ) Men er der råd til hvad jeg kan gøre for at det ikke bliver værre, og bedst af alt snart går væk? jeg har termin i december og synes lige nu der er læææænge til når jeg har fået ondt. Har også overvejet et bæltespænde, men har samtidligt læst i en bog fra lægen af at det er fup og fakta....???

Håber i vil dele ud af jeres råd.......

Mvh En meget øm kommende mor

Det havde jeg også da jeg var omkring 10-13 uger henne (du er jo så noget længere henne nu), og det der hjalp for mig var at lave ryg/lændeøvelser - jeg begyndte at lave dem hver dag og mærkede intet til ryg/lænd siden. Det er ikke lige det man har lyst til, men det kan altså anbefales! Jeg kan anbefale bogen 9 mdr før, 9 mdr. efter af Lotte Arndahl.

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.