brug for råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.262 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Mor til prinsessen :-)

Jeg har fået såååå ondt i mit bækken og i min lænd.... Har mest lyst til at ligge i sofaen(hvilket jeg også har gjort hele weekenden ) Men er der råd til hvad jeg kan gøre for at det ikke bliver værre, og bedst af alt snart går væk? jeg har termin i december og synes lige nu der er læææænge til når jeg har fået ondt. Har også overvejet et bæltespænde, men har samtidligt læst i en bog fra lægen af at det er fup og fakta....???

Håber i vil dele ud af jeres råd.......

Mvh En meget øm kommende mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

oo

snak med din jordmor om problemet, de har en folder med en hel bunke gode råd jeg fik den selv udleveret i tirsdags, da jeg fortalte, jeg havde ondt i lænd og bækken (men ikke mente jeg havde decideret bækkenløsning)

Anmeld

22. august 2010

Vingummien

Få en henvisning til en fys, det fik jeg dengang og jeg havde meget smerte. Forsvandt ikke helt, men var med til at forbygge at det ikke blev værre

Anmeld

22. august 2010

Maja_4000

Tjuhl skriver:

snak med din jordmor om problemet, de har en folder med en hel bunke gode råd jeg fik den selv udleveret i tirsdags, da jeg fortalte, jeg havde ondt i lænd og bækken (men ikke mente jeg havde decideret bækkenløsning)

Da jeg sagde dét til min jordemoder , gloede hun bare dumt på mig , og sagde at det måtte jeg snakke med egen læge om :s

Anmeld

22. august 2010

oo

Maja_4000 skriver:

Da jeg sagde dét til min jordemoder , gloede hun bare dumt på mig , og sagde at det måtte jeg snakke med egen læge om :s

hm! det er da noget fis men ellers så snak med lægen om det (til trådstarter), så har hun nok en folder eller to med gode råd

Anmeld

22. august 2010

Tjuhl skriver:

tak det vil jeg prøve... Nej tror heller ikke jeg har bækkenløsning, tror det er helt normalt. Men vil selvfølgelig gerne gøre alt for det ikke bliver værre....
Men tak jeg prøver at høre :-)

Anmeld

22. august 2010

Maja_4000 skriver:

ja det er svært nogengange hvem man skal gå til..... Derfor er det jo rart vi har baby.dk til at hjælpe synes jeg hehe

Anmeld

22. august 2010

Maja_4000

82TI skriver:

ja det er svært nogengange hvem man skal gå til..... Derfor er det jo rart vi har baby.dk til at hjælpe synes jeg hehe

Ja , men jeg synes bare at jordemoderen "burde" svare på sådan nogle ting :b
Men det er nok forskelligt fra sted til sted (: 

Anmeld

22. august 2010

quar20

Jeg bruger min varmepude rigtig meget..! Også vrider jeg ikke i kroppen..!! bruger alle i hjælpemidler jeg har og kan få skaffet mig når jeg har smerter..!!

Derud over kan jeg råde dig til at få manden til at massere blødt hen over din lænd med en go olie.. Vi bruger dog muskelvarmer fra matas og HVOR ER DET LÆKKERT =)

Anmeld

23. august 2010

sus82

Jeg fik begyndende bækkenløsning i 5. måned og frygtede at jeg skulle ligge ned resten af graviditeten. Jeg gik til lægen som ikke rigtig gav mig noget svar jeg kunne bruge til noget, så jeg ringede til jordemoderen og hun foreslog at gå til en fys der ved noget om gravide. Så skulle jeg tilbage til lægen og have en henvisning.

Da jeg kom til fys sagde hun at noget af det værste man kan gøre er ikke at gøre noget, altså man skal holde det igang, så jeg fik en masse øvelser jeg skulle lave og jeg begyndte til graviditetsvømning og jeg er helt sikker på at det har hjulpet så det ikke bliver værre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.