foto på lærred skriver:
Nu ved jeg jo ikke hvilke forhold dig og din kusine har til hinanden. Hvis de to ikke kender hinanden, så synes jeg egentlig det er fair nok, at din veninde melder ud at hun ikke er inviteret (hvis hun ikke var det for starten og du måske selv har "inviteret" hende med. Mht kæresten, hvis der er en masse andre mennesker/fest, så kan jeg ikke forstå hvorfor han ikke skulle have lov at komme med.
Men du skriver jo ikke noget om hvad det er for en aften. Er det en veninde/tøse aften kun med piger, så er det måske rigtig nok at kæresten ville være malplaceret. Hvis det er en sammenkost med en masse forskellige par, singler fyre og piger, ja så synes jeg da sagtens at du kan sige, at hvis din kærste ikke er inviteret, så vil du hellere bruge din friaften sammen med ham.
Men det er jo lidt svært at give råd, når man ikke helt ved hvad der har været aftalen fra starten mellem din veninde og dig.
Men i sidste ende, skal man jo aldrig bruge sin tid på noget man ikke har lyst til. Så er det jo bare at forklare det på en saglige måde og selvfølgelig samtidig spørge ind til hvorfor din kæreste ikke var inviteret med.
Begge har været inviteret med fra starten af, da den eneste jeg også kender er min veninde, og så fordi jeg rigtig gerne vil have kæresten med, da det jo er en friaften.
Og er jo bare en fest, men alle mulige
Anmeld