Kan man ikke godt tillade sig det...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvilke forhold dig og din kusine har til hinanden. Hvis de to ikke kender hinanden, så synes jeg egentlig det er fair nok, at din veninde melder ud at hun ikke er inviteret (hvis hun ikke var det for starten og du måske selv har "inviteret" hende med. Mht kæresten, hvis der er en masse andre mennesker/fest, så kan jeg ikke forstå hvorfor han ikke skulle have lov at komme med.

Men du skriver jo ikke noget om hvad det er for en aften. Er det en veninde/tøse aften kun med piger, så er det måske rigtig nok at kæresten ville være malplaceret. Hvis det er en sammenkost med en masse forskellige par, singler fyre og piger, ja så synes jeg da sagtens at du kan sige, at hvis din kærste ikke er inviteret, så vil du hellere bruge din friaften sammen med ham.

Men det er jo lidt svært at give råd, når man ikke helt ved hvad der har været aftalen fra starten mellem din veninde og dig.

Men i sidste ende, skal man jo aldrig bruge sin tid på noget man ikke har lyst til. Så er det jo bare at forklare det på en saglige måde og selvfølgelig samtidig spørge ind til hvorfor din kæreste ikke var inviteret med.

Begge har været inviteret med fra starten af, da den eneste jeg også kender er min veninde, og så fordi jeg rigtig gerne vil have kæresten med, da det jo er en friaften.

Og er jo bare en fest, men alle mulige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

LouiseNielsen

Jooo syntes jeg bestemt godt du kan tillade dig.... Hav en go kæreste aften!!!

Syntes omvendt ikke veninden kan tillade sig pludselig at skrive din kusine og kæreste ikke er velkommen....

Kram

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Jep............go for it. Man kan jo ikke først invitere folk, og så "af-invitere" nogle af dem. Hvor gammel er din veninde, lige?? Virker umodent og intrigant.

Håber at du får en skøn kæreste-aften, med stearinlys og masser af romantik.

Mette

Hun er 24 år, så ja, sådan burde hun ikke gøre det.

Ja kæreste aften bliver det da vist bliver da rigtig godt

Anmeld

22. august 2010

XXSS

Anonym skriver:

Skriver lige som ano hvis nu en forkert ser med.

Jeg skal til fest her snart, og der får jeg passet min søn (er alene med ham) så det bliver lidt godt at lave lidt andet end at være mor.

Det er hos en veninde og min kusine og min kæreste skal med, og har set frem til en hyggeligt aften med kæresten (vi har faktisk aldrig været sammen uden knægten)

så her ud i det blå så skriver min veninde at hun ikke vil have min kæreste med heller ikke min kusine. Så har jeg egentlig ikke lyst til at tage med for så vil det bare gå ud på druk, og det har jeg ikke lyst til at bruge min friaften på.

Nu hun siger det, kan jeg så ikke godt tillade mig at sige at jeg ikke kommer og så tage en dejlig hygge aften med kæresten, men biograf osv Vil jeg meget hellere, så får jeg også noget ud af min fri aften.

Hell jow du kan! - og sikke da noget pis undskyld mig..

Brug aftenen fornuftigt sammen med kæresten og nyd jeres alenetid for en aften - rigtig god aften - jeg håber i kommer til at hygge jer så meget...

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

BabyHope<3 skriver:

Jeg syntes du skal lytte til dit hjerte og følge det. Det lyder dejligt for jer hvis i for engang skyld kan få lidt kvalitid sammen og nyde hinanden  Det er også vigtigt i et forhold!

Er sikker på din veninde kan forstå det! Så gør du det med god samvittighed!

Tror ikke veninden kan forstå det, men må hun komme til

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Hell jow du kan! - og sikke da noget pis undskyld mig..

Brug aftenen fornuftigt sammen med kæresten og nyd jeres alenetid for en aften - rigtig god aften - jeg håber i kommer til at hygge jer så meget...

Ja håber jeg også

Anmeld

22. august 2010

foto på lærred

Det virker da virkelig mærkeligt, at invitere nogle for bagefter at trække invitationen tilbage. Jeg ville da tænke mig. At hun så synes at DU ikke kan tillade dig at melde fra, det må vist stå for hendes egen regning.

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

foto på lærred skriver:

Det virker da virkelig mærkeligt, at invitere nogle for bagefter at trække invitationen tilbage. Jeg ville da tænke mig. At hun så synes at DU ikke kan tillade dig at melde fra, det må vist stå for hendes egen regning.

Ja, er jo også det jeg vil mene. Og har jo hele tiden sagt at jeg ikke vil bruge min aften kun på druk.

Anmeld

22. august 2010

anmaj

Anonym skriver:

Skriver lige som ano hvis nu en forkert ser med.

Jeg skal til fest her snart, og der får jeg passet min søn (er alene med ham) så det bliver lidt godt at lave lidt andet end at være mor.

Det er hos en veninde og min kusine og min kæreste skal med, og har set frem til en hyggeligt aften med kæresten (vi har faktisk aldrig været sammen uden knægten)

så her ud i det blå så skriver min veninde at hun ikke vil have min kæreste med heller ikke min kusine. Så har jeg egentlig ikke lyst til at tage med for så vil det bare gå ud på druk, og det har jeg ikke lyst til at bruge min friaften på.

Nu hun siger det, kan jeg så ikke godt tillade mig at sige at jeg ikke kommer og så tage en dejlig hygge aften med kæresten, men biograf osv Vil jeg meget hellere, så får jeg også noget ud af min fri aften.

Det synes jeg helt klart godt du kan tillade dig. det er jo trods alt ikke noget man har så tit, sådan en friaften altså.. og så skal du bruge som du helst synes.

jeg ville holde hygge, hvis det var det jeg var i humør til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.