Kan man ikke godt tillade sig det...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
18 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Anonym trådstarter

Skriver lige som ano hvis nu en forkert ser med.

Jeg skal til fest her snart, og der får jeg passet min søn (er alene med ham) så det bliver lidt godt at lave lidt andet end at være mor.

Det er hos en veninde og min kusine og min kæreste skal med, og har set frem til en hyggeligt aften med kæresten (vi har faktisk aldrig været sammen uden knægten)

så her ud i det blå så skriver min veninde at hun ikke vil have min kæreste med heller ikke min kusine. Så har jeg egentlig ikke lyst til at tage med for så vil det bare gå ud på druk, og det har jeg ikke lyst til at bruge min friaften på.

Nu hun siger det, kan jeg så ikke godt tillade mig at sige at jeg ikke kommer og så tage en dejlig hygge aften med kæresten, men biograf osv Vil jeg meget hellere, så får jeg også noget ud af min fri aften.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

LinLin

Jo det synes jeg godt du kan!

Anmeld

22. august 2010

Baby2010/2013

Jeg syntes du skal lytte til dit hjerte og følge det. Det lyder dejligt for jer hvis i for engang skyld kan få lidt kvalitid sammen og nyde hinanden  Det er også vigtigt i et forhold!

Er sikker på din veninde kan forstå det! Så gør du det med god samvittighed!

Anmeld

22. august 2010

Svei

Anonym skriver:

Skriver lige som ano hvis nu en forkert ser med.

Jeg skal til fest her snart, og der får jeg passet min søn (er alene med ham) så det bliver lidt godt at lave lidt andet end at være mor.

Det er hos en veninde og min kusine og min kæreste skal med, og har set frem til en hyggeligt aften med kæresten (vi har faktisk aldrig været sammen uden knægten)

så her ud i det blå så skriver min veninde at hun ikke vil have min kæreste med heller ikke min kusine. Så har jeg egentlig ikke lyst til at tage med for så vil det bare gå ud på druk, og det har jeg ikke lyst til at bruge min friaften på.

Nu hun siger det, kan jeg så ikke godt tillade mig at sige at jeg ikke kommer og så tage en dejlig hygge aften med kæresten, men biograf osv Vil jeg meget hellere, så får jeg også noget ud af min fri aften.

Hvis din søn er stor nok til det ud fra hvad du selv mener, så synes jeg faktisk ikke du kan tillade dig at lade være...man skal da have alene kæreste aftener...som minimum 1 gang om måneden, det er i hver fald hvad vi har bestemt os for herhjemme, har jo også en søn der er hjemme altid.

Så afsted med dig...

Anmeld

22. august 2010

GryHSB

Du kan da tillade dig præcis det du vil. Det skal hun da ikke bestemme. Det er op til hende om der må komme andre med til festen, men det er op til dig, om du vil med. Er det en fødselsdagsfest, eller andet der er stablet på benene for at fejre hende, så kan jeg måske godt forstå hun vil blive lidt ked af det, hvis du ikke kom. Men på den anden side kan jeg også sagtens forstå du gerne vil have din kæreste med. Og jeg ville selv takke nej til en invitation hvis min kæreste ikke var velkommen (selvfølgelig ikke, hvis det var en pigeaften, så giver det jo sig selv , med mindre man er kærester med en pige, naturligvis ). Gør det du har lyst til, og ikke det din "veninde" siger du skal.

Jeg selv havde valgt hyggeaften med kæresten. Det er sjældent man har mulighed for det når man er forældre, og en festdag kan man jo i princippet altid få, hvis faderen bare passer barnet. (Nu ved jeg godt han ikke er far til barnet, men ¨på længere sigt, kunne det jo tænkes de fik et forhold der svarer til far/barn forholdet).

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Hvis din søn er stor nok til det ud fra hvad du selv mener, så synes jeg faktisk ikke du kan tillade dig at lade være...man skal da have alene kæreste aftener...som minimum 1 gang om måneden, det er i hver fald hvad vi har bestemt os for herhjemme, har jo også en søn der er hjemme altid.

Så afsted med dig...

Ja, man skal jo også passe på at der ikke går for meget børn i det.

Bare tit folk misforstår det, hvis man gerne vil være alen med kæresten uden barn engang imellem

Anmeld

22. august 2010

foto på lærred

Nu ved jeg jo ikke hvilke forhold dig og din kusine har til hinanden. Hvis de to ikke kender hinanden, så synes jeg egentlig det er fair nok, at din veninde melder ud at hun ikke er inviteret (hvis hun ikke var det for starten og du måske selv har "inviteret" hende med. Mht kæresten, hvis der er en masse andre mennesker/fest, så kan jeg ikke forstå hvorfor han ikke skulle have lov at komme med.

Men du skriver jo ikke noget om hvad det er for en aften. Er det en veninde/tøse aften kun med piger, så er det måske rigtig nok at kæresten ville være malplaceret. Hvis det er en sammenkost med en masse forskellige par, singler fyre og piger, ja så synes jeg da sagtens at du kan sige, at hvis din kærste ikke er inviteret, så vil du hellere bruge din friaften sammen med ham.

Men det er jo lidt svært at give råd, når man ikke helt ved hvad der har været aftalen fra starten mellem din veninde og dig.

Men i sidste ende, skal man jo aldrig bruge sin tid på noget man ikke har lyst til. Så er det jo bare at forklare det på en saglige måde og selvfølgelig samtidig spørge ind til hvorfor din kæreste ikke var inviteret med.

Anmeld

22. august 2010

Anonym trådstarter

GryHSB skriver:

Du kan da tillade dig præcis det du vil. Det skal hun da ikke bestemme. Det er op til hende om der må komme andre med til festen, men det er op til dig, om du vil med. Er det en fødselsdagsfest, eller andet der er stablet på benene for at fejre hende, så kan jeg måske godt forstå hun vil blive lidt ked af det, hvis du ikke kom. Men på den anden side kan jeg også sagtens forstå du gerne vil have din kæreste med. Og jeg ville selv takke nej til en invitation hvis min kæreste ikke var velkommen (selvfølgelig ikke, hvis det var en pigeaften, så giver det jo sig selv , med mindre man er kærester med en pige, naturligvis ). Gør det du har lyst til, og ikke det din "veninde" siger du skal.

Jeg selv havde valgt hyggeaften med kæresten. Det er sjældent man har mulighed for det når man er forældre, og en festdag kan man jo i princippet altid få, hvis faderen bare passer barnet. (Nu ved jeg godt han ikke er far til barnet, men ¨på længere sigt, kunne det jo tænkes de fik et forhold der svarer til far/barn forholdet).

Er bare en fest fest, og der kommer også andre fyre, så er ikke en pige aften.

Nupper vist bio aften

Anmeld

22. august 2010

anna-jonas

Jep............go for it. Man kan jo ikke først invitere folk, og så "af-invitere" nogle af dem. Hvor gammel er din veninde, lige?? Virker umodent og intrigant.

Håber at du får en skøn kæreste-aften, med stearinlys og masser af romantik.

Mette

Anmeld

22. august 2010

Svei

Anonym skriver:

Ja, man skal jo også passe på at der ikke går for meget børn i det.

Bare tit folk misforstår det, hvis man gerne vil være alen med kæresten uden barn engang imellem

Tror bare nogle mennesker mener at når man har børn så må man ikke også mærke hvad man selv har brug for som voksent menneske...og især som enlig mor er det da vigtigt at nyde at være kvinde også, uden at være mor...jeg ville skrige højt og blive skør hvis ikek jeg nogle gange bare var kæreste uden alt det mor-noget der hører med... skid på hvad andre mener....og faktisk synes jeg det er synd for de børn som har forældre der nærmest lever gennem deres børn....det handler vel om at slippe børnene så ikke de føler de har ansvar for mor og far også..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.