Kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Becks

Lullaby skriver:

Det kan godt være i har ret.. jeg kan bare ikke forstå det. For hvis jeg blev inviteret til en barnedåb ville jeg stadig have en gave med.  Bare mindre men ville stadig have en med..

Der skal du normalt heller ikke have mad med!

Synes ikke man KAN forvente en gave fra gæsterne, når de selv skal have mad med!

Det, at de kommer og fejrer din mand, det er en gave i sig selv! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Svei

TbCp skriver:

Jeg har selv engang, da jeg var studerende, holdt fødselsdag for mine veninder på den måde og der betragtede jeg det, at de kom med mad, og ville fejre mig, som gave nok.

Synes ikke man kan sende ønskeseddel ud når man samtidig beder dem medbringe mad.

Helt enig,....og det er da en skøn gave...at der kommer mennesker og fejrer en...

Anmeld

22. august 2010

Lullaby

Muffi . skriver:

Kunne du fprestille dig at blive inviteret til barnedåb og selv skulle have mad med ??? 

Absolut. Jeg har da endda været inviteret med til konfirmation på den facon

Anmeld

22. august 2010

Lady Marion <3

Lullaby skriver:

Absolut. Jeg har da endda været inviteret med til konfirmation på den facon

Når ok , det har jeg bare aldrig prøvet , men blev jeg ville jeg stadig medbringe en lille gave   Hvis dem der havde inviteret har sendt en ønskeseddel med ville jeg tænke mit ,,,

Anmeld

22. august 2010

foto på lærred

Jeg har også en gang været til en sådan barnedåb. Jeg synes det var fint nok. Kvinden var single og havde ikke lige råd. Det var super hyggeligt dog stod der på ønskesedlen at fest var gaven. De fleste havde dog alligevel taget en lille ting med. Men jeg synes det var god stil at ligesom melde ud, at det at folk skulle tage mad med, var gaven i sig selv (da det jo ofte løber op i rigtig mange penge, hvis der er mange med) Jeg vil give din svigerfar ret.

Anmeld

22. august 2010

anna-jonas

Skide god både at holde fest på, hvis pengene er små..............og det bli'r så dejligt uformelt. Lad være med at sende ønskeliste med, men hvis folk spørger, kan den jo altid mailes. Tror da at folk tager en lille ting med...............det hører sig ligesom til.

Ha' en rigtig god fest.

Mette

Anmeld

22. august 2010

Barbamama

Vi har faktisk lige holdt fødselsdag på den måde. Vi havde ikke råd til at betale hele gildet og sagde at folk så selv skulle have mad og drikkelse med til en grillaften og så gav vi salat og dessert. Og fordi folk selv skulle have mad med sagde vi at vi ikke ønskede os noget men alle havde alligevel gaver med. Men ja vi havde intet ønsket os. Det syntes jeg ikke vi kunne være bekendt når folk selv skulle medbringe mad. Vi syntes det var vigtigere for os bare at samles og få en hyggelig aften og så var det dejligt folk ville.

Anmeld

22. august 2010

Laulund87

Lavede du ikke en debat på et tidspunkt hvor du spurgte om man kunne tillade sig kun at ønske penge til en rejse og så forvente at få det?

Men nej, jeg synes ikke man kan forvente at få gaver i sådan en situation..

Anmeld

22. august 2010

Becks

Laulund87 skriver:

Lavede du ikke en debat på et tidspunkt hvor du spurgte om man kunne tillade sig kun at ønske penge til en rejse og så forvente at få det?

Men nej, jeg synes ikke man kan forvente at få gaver i sådan en situation..

Jo det gjorde hun, den poppede også frem hos mig da jeg læste dette her indlæg 

Anmeld

22. august 2010

Laulund87

Tutter skriver:

Jo det gjorde hun, den poppede også frem hos mig da jeg læste dette her indlæg 

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.