Kan man?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

947 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Lullaby

Min mand og svigermor holder dimissionsfest for hele familien og venner om 14 dage.

Vi sørger for drikkevarer, et par retter mad samt lokale osv.

Alle gæster/par skal tage en ret med af det antal de kommer. Dvs. hvis de er et par skal de tage mad med til 2 af en eller anden slags. F.eks. frikadeller eller andet.

Min svigerfar mener så ikke man kan lave en ønskeliste. Men jeg mener at man godt kan, hvis bare man ønsker sig små gaver. F.eks. t-shirts og den slags som man sagtens kan få til små penge. Hvad synes i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Lady Marion <3

Jeg giver ham ret ,, Når folk selv skal medbringe mad skal man ikke forvente at få gaver   Skulle nogle tage en gave med er det da bare dejligt .

Anmeld

22. august 2010

klmf

Jeg synes, at når man selv skal have mad med, så er det lige strengt nok at uddele en ønskeliste også. Så bliver man også bare ekstra glad for dem, der alligevel kommer med en lille ting 

Anmeld

22. august 2010

Lullaby

lotchen skriver:

Jeg synes, at når man selv skal have mad med, så er det lige strengt nok at uddele en ønskeliste også. Så bliver man også bare ekstra glad for dem, der alligevel kommer med en lille ting 

Det kan godt være i har ret.. jeg kan bare ikke forstå det. For hvis jeg blev inviteret til en barnedåb ville jeg stadig have en gave med.  Bare mindre men ville stadig have en med..

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

Nej jeg syntes måske også det virker liodt grisk... Vent i stedet med ønskesedlen til hvis folk selv spørger efter den! Også glæd jer i stedet over folk er mødt op. Gaver eller ej.... Det er dejligt at få gaver, men hyggeligt samvær er vel i bund og grund beder....

Go fest....

Kram

Anmeld

22. august 2010

klmf

Lullaby skriver:

Det kan godt være i har ret.. jeg kan bare ikke forstå det. For hvis jeg blev inviteret til en barnedåb ville jeg stadig have en gave med.  Bare mindre men ville stadig have en med..

Der er sikkert også mange, der ville give dig ret

Personligt bliver jeg bare sådan lidt.... Ved ikke lige et godt ord, så i mangel af bedre irriteret når jeg får sådan en invitation, hvis der også er hæftet en ønskeliste med. Synes bare, at hvis gæsterne selv skal have maden med, så må festen og hyggen være gaven!

Anmeld

22. august 2010

Sommerfuglelarven

Man kan sagtens skrive en ønskeliste med "små" ønsker på, for det er jo ikke fordi at gæsterne skal betale gildet selv, det er jo bare en enkelt ret de skal have med!

Anmeld

22. august 2010

TbCp

Jeg har selv engang, da jeg var studerende, holdt fødselsdag for mine veninder på den måde og der betragtede jeg det, at de kom med mad, og ville fejre mig, som gave nok.

Synes ikke man kan sende ønskeseddel ud når man samtidig beder dem medbringe mad.

Anmeld

22. august 2010

Lady Marion <3

Lullaby skriver:

Kunne du fprestille dig at blive inviteret til barnedåb og selv skulle have mad med ??? 

Anmeld

22. august 2010

Margorie

Åhh jeg synes det er vildt irriterende når man får en invitation hvor man selv skal bringe mad- og der så er en ønskeliste med.. Hvis man vil have gaver, må man også selv købe maden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.