Gør jeg virkelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Sommerfuglelarven

Du ser bestemt ikke kedelig ud på de billeder!!! Men nu ved jeg ikke om det kan være fordi hun mener at du er bleg? Det kan man jo ikke se om du er på sort/hvid billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

twinboys

Valle81 skriver:

Øhhm, hvis du ser kedelig ud, så ligner jeg sku bare en rådden sæk kartofler:0)

Lige mine ord...

Anmeld

22. august 2010

twinboys

LouiseNielsen skriver:

De sidste to billeder er lige taget, og er sådan hun mener jeg er kedelig.... Kan have dage hvor jeg ligner lort, men plejer at gøre noget ud af mig selv, fordi sådan har jeg det bedst.... Tarveligt så at få afvide man ser kedelig ud....

Spurgte du ikke til hvordan kedelig...???

Majbritt som synes du ser rigtig dejlig ud

Anmeld

22. august 2010

Hvem?

LouiseNielsen skriver:

Hej piger

Hjælp mig lige.... Min søster sagde til mig idag at jeg simpelthen ser så kedelig ud  Gør heg virkelig det??

Hader farve foto af mig selv, derfor i sort/hvid....

Begrund gerne lige dit svar.....

Ha, så skulle din søster se mig, på en søndag hvor vi bare er hjemme, hun ville da få et hjertestop, men syntes sort/hvide billeder kan snyde helt vildt, jeg er generelt også vild med sort/hvid billeder, da jeg altid ligner en prut på farvebilleder :O)

Men disse billeder er godt nok flotte

Anmeld

22. august 2010

SiLiMiMa

LouiseNielsen skriver:

De sidste to billeder er lige taget, og er sådan hun mener jeg er kedelig.... Kan have dage hvor jeg ligner lort, men plejer at gøre noget ud af mig selv, fordi sådan har jeg det bedst.... Tarveligt så at få afvide man ser kedelig ud....

altså hvis jeg syntes, du så kedelig ud, ville jeg slet ikke svare i denne tråd.

Så jeg synes bestemt ikke, du ser kedelig ud! Jeg synes, du er vældig pæn og de briller klær dig fx rigtig godt

heise, som har mega hovedpine idag og derfor ligner .....det siger man ikke......

Anmeld

22. august 2010

Kruse90

du er da flot, og ser BESTEMT ikke kedelig ud

Anmeld

22. august 2010

Mira0911

HVAD er det dog for noget at sige?

Jeg synes sq du ser godt ud på billederne... Synes ikke der er noget der skal ændres...

Ja jeg var nok blevet en smule sur på min søster, hvis hun sagde det til mig...

Knus...

Anmeld

22. august 2010

Becks

Jeg synes du er skide smuk!

Hul i hatten med hvad hun mener! Så længe du har det godt med dig selv søde!!

Anmeld

22. august 2010

klmf

Hvis vi stillede dig op ved siden af en Sidney Lee/cirkusklovn-bastard kan det da godt være du ikke lige springer i øjnene. Men jeg ville nu foretrække at ligne dig så

Altså, der er jo nogle ting man skal sige til sin søster, fx 'du har spinat i tænderne' og så ting, man ikke skal sige. Tror sin søsters kommentar ryger ind under den sidste. 

Anmeld

22. august 2010

Mor-til-asta-09

Du ser bestemt ikke kedelig.. skide lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.