Gør jeg virkelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.843 visninger
30 svar
0 synes godt om
22. august 2010

LouiseNielsen

Hej piger

Hjælp mig lige.... Min søster sagde til mig idag at jeg simpelthen ser så kedelig ud  Gør heg virkelig det??

Hader farve foto af mig selv, derfor i sort/hvid....

Begrund gerne lige dit svar.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Miia90

Jeg synes du ser brand godt ud intet negativt herfra

Anmeld

22. august 2010

ekzunz

Altså - du ser bestemt ikke kedelig ud på de billeder, men jeg ved jo ikke om det også er sådan du ser ud en dødsyg søndag eftermiddag.....

Anmeld

22. august 2010

smokin

Du ser sku godt ud, men har du ikke valgt nogle billeder hvor du har gjort noget ud af dig selv. Jeg ser i hvert fald ikke sådan ud på en søndag... ligner nok en på 50

Anmeld

22. august 2010

Margorie

Var det din lillesøster? Jeg har en søster på 16 der kom med samme bemærkning til mig- ved ikke om hun forventer jeg skal rende rundt i D&G toppe og skrigende pink stilletter og farve mit hår gult

Jeg synes du ser smuk ud.. Smart og naturlig..

Anmeld

22. august 2010

mathildemb

Nej jeg synes ikke du ser kedelig ud på billederne! Jeg synes du er super flot.

MEN en ting er billeder, hvor du jo har valgt dem, du selv kan lide, og med det udtryk DU kan lide - en anden ting er i den virkelige verden, hvordan andre ser dig, og det stemmer jo ofte ikke overens med hvordan man selv ser sig selv.  Og det er jo svært at se ud fra 3 billeder om du har en kedelig holdning, kedelig mimik osv...jeg har dog svært ved at forestille mig det i dit tilfælde.

Jeg tror ikke du ser kedelig ud, men fik du hende til at begrunde på hvilken måde ?

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

Znuzke skriver:

Altså - du ser bestemt ikke kedelig ud på de billeder, men jeg ved jo ikke om det også er sådan du ser ud en dødsyg søndag eftermiddag.....

Billederne er taget lige nu.....

Anmeld

22. august 2010

Valle81

LouiseNielsen skriver:

Hej piger

Hjælp mig lige.... Min søster sagde til mig idag at jeg simpelthen ser så kedelig ud  Gør heg virkelig det??

Hader farve foto af mig selv, derfor i sort/hvid....

Begrund gerne lige dit svar.....

Øhhm, hvis du ser kedelig ud, så ligner jeg sku bare en rådden sæk kartofler:0)

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

De sidste to billeder er lige taget, og er sådan hun mener jeg er kedelig.... Kan have dage hvor jeg ligner lort, men plejer at gøre noget ud af mig selv, fordi sådan har jeg det bedst.... Tarveligt så at få afvide man ser kedelig ud....

Anmeld

22. august 2010

Chalala85

Jeg synes bestemt ikke du ser kedeligt ud. Hvis du render sådan rundt til hverdag er du da en rigtig frisk smukkert at se på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.