Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
twinboys skriver: Smiler du må gerne spørge men smiler jeg kan ikke give dig et svar... Jeg kan ikke en gang få et svar... Drengene ville bare ud til deres mor og far Majbritt
Smiler du må gerne spørge men smiler jeg kan ikke give dig et svar... Jeg kan ikke en gang få et svar...
Drengene ville bare ud til deres mor og far
Majbritt
Nå ok ja så er der jo ikke så meget andet at gøre Hehe.... Så på et tidspunkt et billede som du havde lagt ind. Man kunne se hvor små de var. Men damn de var/er nuser altså
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NR3ønskebarn skriver: Nå ok ja så er der jo ikke så meget andet at gøre Hehe.... Så på et tidspunkt et billede som du havde lagt ind. Man kunne se hvor små de var. Men damn de var/er nuser altså
Tak søde... Glæder mig til at se din lille pus...
MAjbritt
twinboys skriver: Tak søde... Glæder mig til at se din lille pus... MAjbritt
Selv tak søde Glæder mig osse for vildt til at se vores lille bebs når h*n kommer ud Hihi...
Kæmpe fra mig i hvert fald som er 27+6
NR3ønskebarn skriver: Selv tak søde Glæder mig osse for vildt til at se vores lille bebs når h*n kommer ud Hihi... Kæmpe fra mig i hvert fald som er 27+6
Smiler
på billed to synes jeg det ligner en dreng....
AA10 skriver: på billed to synes jeg det ligner en dreng....
Hehe det synes jeg osse det ligner hihi.. Men nu får vi at se når jeg har født engang
Knus
NR3ønskebarn skriver: Hehe det synes jeg osse det ligner hihi.. Men nu får vi at se når jeg har født engang Knus
hehe ja... det vigtigste er han/hun er sund og rask
NR3ønskebarn skriver: Ja som overskriften siger.. Hvad tror I det ligner at det bliver ? Scanning er NF scanning... Fra uge 12+0
Ja som overskriften siger.. Hvad tror I det ligner at det bliver ? Scanning er NF scanning... Fra uge 12+0
eeeeennn baby hihihi
Tanja78 skriver: eeeeennn baby hihihi
Ja det kan vi godt blive enige om hihi..
jeg vil vente til det var helt sikker.. sådan ud ved min nr1 og kæresten var sikker på en dreng men hun er en pige
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128