Se her piger HJÆLP med at bedømme hvad I synes det ligner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. august 2010

Dansker I Holland

Ja som overskriften siger.. Hvad tror I det ligner at det bliver ? Scanning er NF scanning... Fra uge 12+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

dorthemus

Uhh det er altid så svært at se...men det ligner en lille dreng, baseret på billede 2. Men det kan også være et lille stykke navlestreng jeg ser???

Hvad synes du selv?

Anmeld

22. august 2010

Dansker I Holland

dorthemus skriver:

Uhh det er altid så svært at se...men det ligner en lille dreng, baseret på billede 2. Men det kan også være et lille stykke navlestreng jeg ser???

Hvad synes du selv?

Hihi ja jeg synes jo at det ligner en tap men der er SÅ m ange som siger at det er en dreng, men jeg er simpelthen LOST hvad det angår .. Griner... En anden grund til jeg spørger er fordi at h*n lå med samlede ben til MD scanningen, så scanningsjordemoderen sagde ud fra det at det lignede en pige, og det kan jeg ligesom ikke bruge til noget.. hehe... Jeg er bare ved at gå ud af mit gode skind fordi jeg ikke ved om det ER en dreng eller ej ggg... Og jeg har ikke lige moneterne til en kønsscanning desværre...

Anmeld

22. august 2010

twinboys

Tror det er en lille dreng... smiler

Anmeld

22. august 2010

Dansker I Holland

twinboys skriver:

Tror det er en lille dreng... smiler

Hihi det gør mig rigtig glad at du siger det Smiler... Ved godt man ikke kan regne med det 100% men man har jo lov at håbe hihi...

Anmeld

22. august 2010

twinboys

NR3ønskebarn skriver:

Hihi det gør mig rigtig glad at du siger det Smiler... Ved godt man ikke kan regne med det 100% men man har jo lov at håbe hihi...

Smiler... ja om det bliver det ene eller det andet så tror jeg det bliver en lille dejlig bandit...

Anmeld

22. august 2010

Dansker I Holland

twinboys skriver:

Smiler... ja om det bliver det ene eller det andet så tror jeg det bliver en lille dejlig bandit...

Hehe ja det er osse helt overbevist om at det bliver Kan snart ikke vente mere skal nok lægge billeder ind osv når jeg ENGANG har født hihi.. Ikke forstået på den måde at jeg gerne vil føde nu Vil gerne have at h*n skal være færdigbagt

Anmeld

22. august 2010

twinboys

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja det er osse helt overbevist om at det bliver Kan snart ikke vente mere skal nok lægge billeder ind osv når jeg ENGANG har født hihi.. Ikke forstået på den måde at jeg gerne vil føde nu Vil gerne have at h*n skal være færdigbagt

Næææh nej bebsen skal ikke ud endnu du må være tålmodig og ikke gøre som mig føde i uge 25+0 vel???

Men fik da to dejlige drenge ud af det alligevel...

Majbritt

Anmeld

22. august 2010

Dansker I Holland

twinboys skriver:

Næææh nej bebsen skal ikke ud endnu du må være tålmodig og ikke gøre som mig føde i uge 25+0 vel???

Men fik da to dejlige drenge ud af det alligevel...

Majbritt

Ja jeg er helt enig med dig da Bebsen skal ikke ud nu, den skal være dejlig stor Og ja du fik to dejlige drenge ud af det Smiler... Hvordan kan det være at du fødte så tidligt hvis jeg må spørge ?

Anmeld

22. august 2010

twinboys

NR3ønskebarn skriver:

Ja jeg er helt enig med dig da Bebsen skal ikke ud nu, den skal være dejlig stor Og ja du fik to dejlige drenge ud af det Smiler... Hvordan kan det være at du fødte så tidligt hvis jeg må spørge ?

Smiler du må gerne spørge men smiler jeg kan ikke give dig et svar... Jeg kan ikke en gang få et svar...

Drengene ville bare ud til deres mor og far

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.