Projekt "baby sov i din egen seng"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Maja_4000

Zette skriver:

ok hvad vil du give for den?

Er det en Doodoo ? :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

smokin

michella80 skriver:

nå øv øv var sikker på jeg kom med et guldkorn.  Men det er jo ikke sikkert hun er klar til det.... Vi fik vores datter på eget værelse uden problemer og 3uger efter SKREG hun når vi lagde hende. Hun var fuldstændig utrøstelig, så vi flyttede hendes seng ind i soveværelset i 2mdr og så prøvede vi igen og siden har der ikke været noget.

Jeg har fået guds gave af en hystade

Hun ved så absolut hvor skabet skal stå.  Synes også det er synd at tvinge hende, det har jeg meget svært ved... sad en hel time idag og nussede hende, men det passede hende bare ikke....

Anmeld

22. august 2010

smokin

Maja_4000 skriver:

Er det en Doodoo ? :b

Yep

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

Zette skriver:

Det har vi også snakket om så sent som da vi pillede hende op af vuggen idag. Jeg er bare SÅ ærgeligt over at have fået en vugge til 2500 kr. og barnet nægter at sove i den. Min far er ikke millionær og det var så fin en gave af få en af en førtidspensionist. Så det piner mig virkelig. Men må vel indse at vi skal have fat i en seng istedet...

Åhh det er også brand ærgeligt!

Jeg har gjort Runas seng hyggelig så hun også har noget at kigge på når hun er ved at falde i søvn og når hun vågner...det er så hyggeligt at sidde og lytte til hende når hun "snakker" med sengeranden og bamserne

Jeg håber i finder en løsning

Anmeld

22. august 2010

Maja_4000

Zette skriver:

Yep

Hvad vil du have for den ? :b

Anmeld

22. august 2010

Barbamama

Zette skriver:

Jeg har fået guds gave af en hystade

Hun ved så absolut hvor skabet skal stå.  Synes også det er synd at tvinge hende, det har jeg meget svært ved... sad en hel time idag og nussede hende, men det passede hende bare ikke....

Ha ha ha hun har bare sin egen mening. Min datter Carla er lige sådan. Hi hi... Da hun var helt lille gad hun ikke ligge som babyer nu ligger når man holder dem. Hun blev helt hysterisk. Ha ha ha ha Bare rolig. Det skal nok blive bedre. Hun er jo ikke så gammel endnu.

Anmeld

22. august 2010

smokin

michella80 skriver:

Ha ha ha hun har bare sin egen mening. Min datter Carla er lige sådan. Hi hi... Da hun var helt lille gad hun ikke ligge som babyer nu ligger når man holder dem. Hun blev helt hysterisk. Ha ha ha ha Bare rolig. Det skal nok blive bedre. Hun er jo ikke så gammel endnu.

Nej nej, vi træner også bare... og virker det ikke, jamen så virker det ikke. Og nej liggestilling kan kun bruges til madtid ellers bliver hun rasende ..... hun vil sidde op og opleve verdenen

Anmeld

22. august 2010

smokin

Maja_4000 skriver:

Hvad vil du have for den ? :b

Jeg har selv givet 349 Så 200 + forsendelse?

Anmeld

22. august 2010

Maja_4000

Zette skriver:

Jeg har selv givet 349 Så 200 + forsendelse?

Man kan få den til 300 på nettet :b
Så hvad siger du til 200 incl. porto ? 

Anmeld

22. august 2010

Barbamama

Zette skriver:

Nej nej, vi træner også bare... og virker det ikke, jamen så virker det ikke. Og nej liggestilling kan kun bruges til madtid ellers bliver hun rasende ..... hun vil sidde op og opleve verdenen

ha ha ha lige nøjagtig! Jeg skal sgu da ikke ligge her, jeg er altså en stor pige!!!  vi kan glæde os til de bliver teenagere hva? ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.