er så vred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2008

moniquesmor

han har haft sagdt noget til sin bror og han har også haft fat i hende men så fik vi bare afvide af det var løgne...
og det er vivi hans stedmor der finder på det(?)8( hvorfor skulle hun dog det hun elsker de børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

heaven

moniquesmor skriver:

han har haft sagdt noget til sin bror og han har også haft fat i hende men så fik vi bare afvide af det var løgne...
og det er vivi hans stedmor der finder på det(?)8( hvorfor skulle hun dog det hun elsker de børn

hruuuum...... tag selv en stille og rolig - MEN SERIØS OG ALVORLIG - samtale med hende og konfronter hende med hvad du ved.... sig at du bliver ked af det, og spørg hvad der er meningen med at hun er så led... ingen siger i skal være veninder, bare fordi jeres kærester er bødre. Men hun skal da respektere dig....

Anmeld

19. august 2008

moniquesmor

opf. på det hele..

har nu snakket lidt med hende om det hun har gået og sagt og hun påstår hård nakket af det er vivi (mor´s stedmor) der selv finder på det..>(
når men gad ikke blive ved synes hun var dum af høre på..

nårh men lørdag til søndag nat føder hun så en lille dejlig dreng. 17dage for tideligt, han er jo også min kæreste brors søn så vi måttet jo se ham og nej hvor er han dejlig.

nårh men så min kære svigermor tager ud for af hjælpe dem med af gøre rent, mens hun ligger på syghuset med lille mand.
og hold kæft hvor var hun syger da vi kom ud til dem i går aftes.. spøger så hvad der er galt og hun udbryder hold kæft hvor er hun lagt ude af snakke sådan om jer.
nu har jeg gjort rent hos dem hele dagen og bare på badeværelse har jeg brugt 2timer 8( også har jeg har vasket 5vaske og der er 4tilbage endnu og der var bare ulækkert over det hele..
og hun har gået hjemme i 2mdr nu..
så nu vil jeg tag en snak med hende og hun skal bare hold sin kæft sagde hun så til sidst.
skal lige siges jeg aldrig har set lis hver sur får så bliv meget overaske over den måde hun snakke på..8(

Anmeld

19. august 2008

tasha33

det er jo som ofte dem som selv har dårlig samvittighed over at tingene ikke fungere som de skal, som brokker sig mest.
men luk ørerne for hvad hun siger og koncentre dig om det der er vigtig for jer og det er jeres lille familie og gud er det svært at tabe sig, det kan være en kamp hver dag, men husk der er nogle super søde tøser herinde som kan være med til at motiver dig, og du har jo en rød tråd at gå efter som hedder projekt baby.:D
mange knuz herfra tasha33(H)

Anmeld

19. august 2008

moniquesmor

ja det hjælper også en stor del af det er derfor jeg gerne vil tabe mig hehe.

ja gider heller ikke tag mig af det mere hun er for dum>(

Anmeld

20. august 2008

finkedinke

Jeg kender en der er som hende du fortæller om. Og for mig har jeg været det bedste at vende det døve øre til.
Det er svært at lægge ryg til så meget lort, men på den anden side så har det givet mig væsentligt mere fred i sindet at lukke af for det.
I virkeligheden siger hele hendes adfærd da mere om hende end om dig:P
Jeg tror folk der gør sådan noget, i virkeligheden har det ret svært og at det er nemmere at kaste sig over andre end at tage fat i sig selv.

Det vil være så fint hvis du bare kan lukke af for det. Som du selv skriver er hun for dum og hun bliver nok aldrig klogere.
Kender du ikke den talemåde: mod dumhed kæmper selv guderne forgæves
Den passer vist fint her;)

Berith

Anmeld

20. august 2008

moniquesmor

Kender du ikke den talemåde: mod dumhed kæmper selv guderne forgæves
Den passer vist fint her

hehe den passer til hende rigtigt meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.