er så vred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. juli 2008

moniquesmor

iiiiiiiiiiih er så galde oven i mit hovede.
min kæreste har 3brøder og den mellemste har fundet en kæreste for et par år sidden, og nu er hun så blive gravid og skal føde til septemper..
men det er helt okay.

probleme ligge i at hun er en bip bip bip
når man ikke er sammen med hende.
og resten af familien er der sidder hun og bagetaler en. den sidste ting der er kommet frem er simplehen af vi ikke gøre rent der hjemme, (ja måsk bliver der ikke vaske gulv hver dag men jeg sætter min datter højer når jeg kommer hjem) og de andre gang har det hvad om min datter af hun ikke for rent tøj på,
eller kommer i bad og hun må ikke larme der hjemme.. også var det af jeg bestemmet for meget over min kæreste ( ja jeg har sagt han ikke skal drikke når vi køre bil) men er der noget galt i det..???

når men ud over det så fedter hun sig ind hos min kæreste mor ( og hun tro jo pigebarne er noget så sødt og hun altid er venlig over for alle) så når jeg fortæller det til (mor) så tro hun ikke på mig...!!!

jeg er så vred at jeg snart ikke kan styrre det mere, det kan sku da ikke hver rigtigt af hun skal opføre sig sådan over for nogle hun faktisk ikke kender.

hvad kan jeg gør..?
skal jeg bare gå over sige nu hold du BIP BIP BIP BIP din BIP BIP mund eller hvad.?

er der andre der har prøvet det...? eller noget ligne??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2008

Joan ( Smallie )

Syntes måske du skal tage en snak med hende kæresten om hvorfor det lige er hun går og bagtaler dig/jer.

Og hvor hun har de ting fra hun går og siger.

Jeg var også blevet megaa sur. Men tror du bliver nød til at tage det stille og roligt når du tager den snak med hende.

Hun vil jo snart finde ud af at børn er børn og de bliver beskidte og de tager meget tid. Hun bevæger sig jo ind på et område hun sådan set ikke kender noget til når hun snakker om dit hjem eller dit barn.

Og hvis hun har noget at sige om dit hjem og barn kan du jo forslå hun siger det til dig i stedet for alle mulig andre. For før eller siden ender det altså ved dig alligevel.

Ej en masse plader men syntes du skal tage en snak med hende om det. For der er mange der ikke kan li folk kommer lige til dem fordi de har sagt noget og måske det stopper helt af sig selv så.

Joan

Anmeld

11. juli 2008

Kloster

Hej Moniquesmor.

Respekter hende som menneske og hæv dig over hende som den voksne :)

Det er sgu aldrig rart at blive bagtalt, men se det på den måde, at det er hende der har problemet.

Hvis du ved, du har dine ting i orden, så lad dog pigebarnet snakke.
Sådanne mennesker kommer vi alle ud for hele tiden og hele livet igennem.
Den måde du kan komme videre på, er måden disse ting gør ved dig

Min personlige mening er, at så længe hun ikke har sagt det til dig ansigt til ansigt, skal du ikke sige noget til hende. Lad hende dog snakke!!

Men siger hun noget til dit ansigt, ar det jo en helt anden historie.
Men mon hun har mod på det, når hun bagtaler dig (?)
For så er det som regel fordi man ikke har mod på at konfrontere personen med det ansigt til ansigt.

(H)
Kloster
- Som også har en svigerinde, jeg ikke altid svinger så godt med :$

Anmeld

11. juli 2008

moniquesmor

det er også mere fordi min veninde har lige haft kommun på besøg fordi der var nogle der har hørt nogle forkerte ting om hende og hendes børn:'(

Anmeld

11. juli 2008

Pia.

[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] det er også mere fordi min veninde har lige haft kommun på besøg fordi der var nogle der har hørt nogle forkerte ting om hende og hendes børn:'([/citat] Kan godt forstå du er vred, men jeg må sige som Kloster, så længe du har din ryg ren så (undskyld udtrykket) "op i røven" med hvad hun siger, det er da bare møg frækt at hun tillader sig at sige den slags ting.. og skulle de endelig komme fra Kommunen, jamen så invitere dem da indenfor du har jo intet at skjule, du ved din datter har det godt, er ren og lider ingen nød... så tænk ikke mere på det,og lad ikke hende ødelægge en god weekend... en anden ting er at jeg nok ville tage kontakt til hende og spørge hende hvorfor hun siger den slags ting når det slet ikke har noget på sig, jeg forstår da godt du ikke gider at have den slags rygter spredt... Knus fra Pia, som ind imellem syntes folk går i meget små sko og blander sig i ting der slet ikke kommer dem ved... !!!

Anmeld

11. juli 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]PiaR skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] det er også mere fordi min veninde har lige haft kommun på besøg fordi der var nogle der har hørt nogle forkerte ting om hende og hendes børn:'([/citat] Kan godt forstå du er vred, men jeg må sige som Kloster, så længe du har din ryg ren så (undskyld udtrykket) "op i røven" med hvad hun siger, det er da bare møg frækt at hun tillader sig at sige den slags ting.. og skulle de endelig komme fra Kommunen, jamen så invitere dem da indenfor du har jo intet at skjule, du ved din datter har det godt, er ren og lider ingen nød... så tænk ikke mere på det,og lad ikke hende ødelægge en god weekend... en anden ting er at jeg nok ville tage kontakt til hende og spørge hende hvorfor hun siger den slags ting når det slet ikke har noget på sig, jeg forstår da godt du ikke gider at have den slags rygter spredt... Knus fra Pia, som ind imellem syntes folk går i meget små sko og blander sig i ting der slet ikke kommer dem ved... !!! [/citat] Og især i små samfund....sørgeligt. Men enig med dig Pia...:) igen igen...

Anmeld

11. juli 2008

Kvindemin

Det er dælme træls sådan noget, ja. Hvis du selv syntes tiden er 'inde', til at konfrontere hende med det, syntes jeg bestemt du skal gøre det. Ville også selv sidde og brænde helt op inden i, af bare vrede. Og ville sikkert også selv farer op i en spids. (sådan er det at have et voldsomt temprament:@) - ikke altid godt. Men det er jo ikke måden at gøre det på. Snak med din kæreste om det, gå derefter pænt til hende, så forstår hun det forhåbentlig meget bedre. Kender desværre til det der. Min sviger familie og Jeg kan ikke sammen, af samme årsag. Jeg er ikke til bip bip, som du så pænt siger :) Så det er jo deres valg. Men som Pia siger, så længe du har dit på det rene. Så overvej hvad der er værd at gøre ved. Det er jo hende den er 'gal' med. Undskyld :) Knus herfra

Anmeld

11. juli 2008

MorCamilla

Hejsa Moniquesmor.

Jeg kan godt forstå du er sur/ked af det.. Det må bestemt heller ikke være sjovt.

Men som nogle også har skrevet så længe du ved hvad der er rigtigt og forkert så vær ligeglad med hvad hun siger.. Jeg ved godt at det ikke er så nemt som det er sagt.. Men prøv.

Ja eller tag en snak med hende - sig til hende at du ikke gider finde dig i mere lort fra hendes side og sådan er det..

Knus fra Camilla, som også hellere vil lege med sønnen i stedet for at vaske gulv hver dag.. ;)

Anmeld

6. august 2008

moniquesmor

så har hun hvad igang igen den guldfiske sommerhat (jah vi må ikke bande her hjemme mere) nu er det så min vægt og af jeg ikke kan holde en kur.. nej det kan jeg ikke det er sku svært.. og ved da godt jeg vejer for meget. og ud over det så er det hvors skyld hvors datter ikke går endnu.. fordi vi ikke er gode nok forældre åbenbart.. også må man ikke give sine børn mariekiks fordi det giver dem guletænder>(:'( jeg er bare så ked af det.. og rasen.. jeg kan ikke sætte ord på det mere:'(

Anmeld

6. august 2008

heaven

[citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] så har hun hvad igang igen den guldfiske sommerhat (jah vi må ikke bande her hjemme mere) nu er det så min vægt og af jeg ikke kan holde en kur.. nej det kan jeg ikke det er sku svært.. og ved da godt jeg vejer for meget. og ud over det så er det hvors skyld hvors datter ikke går endnu.. fordi vi ikke er gode nok forældre åbenbart.. også må man ikke give sine børn mariekiks fordi det giver dem guletænder>(:'( jeg er bare så ked af det.. og rasen.. jeg kan ikke sætte ord på det mere:'([/citat] tror du da ikke snart du skulle tage fat i hende og meddele hende at nu slutter festen??? og hvor er din kæreste i det her, det er hans brors kæreste, der folder sig ud, ikke??? så må de to gutter da evt lige tage en snak, og få kridtet banen op.... Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.