Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det er da et lidt trist menneskesyn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lullaby skriver: Er det selvankendelse? Forstår ikke hvad du mener??
Er det selvankendelse? Forstår ikke hvad du mener??
Ikke selvANerkendelse, men ERkendelse.. at han kender sig selv.
Sådan en udmelding omfatter jo også ham selv...
Louise mortil4 skriver: så sælger de det vel stadig, betalingen er bare det samme som de selv "forlanger"
så sælger de det vel stadig, betalingen er bare det samme som de selv "forlanger"
Man kunne jo anskue det på den måde at man giver og får....det er ikke en forretning men en gave...jeg elsker ikke for at blive elsket, men fordi jeg ikke kan lade være...
dorthemus skriver: Det er da et lidt trist menneskesyn
Min bror er også lidt skadet tror jeg. Han taler meget om moral og om hvorfor man skal følge samfundets regler. Tit skriver han bare ting for at provokere siger han, men jeg tror han mener det. Det er nok derfor han har så svært ved at leve sammen med os...
Jeg tror jeg ville skrive noget i retning af at han da vist skulle lede grundigt vidre for det var de forkerte mennesker han havde mødt
Lullaby skriver: Min bror er også lidt skadet tror jeg. Han taler meget om moral og om hvorfor man skal følge samfundets regler. Tit skriver han bare ting for at provokere siger han, men jeg tror han mener det. Det er nok derfor han har så svært ved at leve sammen med os...
Ja det lyder lidt som om han er blevet såret...mennesker der tænker meget over livet, moral, samfundet, har det tit svært med andre mennesker som ofte ikke kan leve op til deres standard
Det behøver da ikke være ment negativt. For mig lyder det bare som om, han filosoferer. Han har bare ikke forstået ordets mening, for "luder" er jo en, der sælger sig selv for sex - ikke kærlighed, omsorg eller diverse
ct skriver: Det behøver da ikke være ment negativt. For mig lyder det bare som om, han filosoferer. Han har bare ikke forstået ordets mening, for "luder" er jo en, der sælger sig selv for sex - ikke kærlighed, omsorg eller diverse
Hov - sælger sig selv for penge selvfølgelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128