Min bror har lige skrevet det her på sin fb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.109 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Lullaby

Alle er ludere, det er bare et spørgsmål om hvor billigt man er til salg, nogen er til salg for følelser, andre tryghed, mens nogen er til salg for en sød kommentar

Jeg vil gerne kommentere tilbage men min bror er yderst dygtig til at formulere sig og jeg er bare ikke.

Jeg synes jo ikke at man kan sammenligne ønsket om at finde sammen med nogen som man er luder men kan ikke finde på noget fantastisk at skrive til det.. Anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Skouboe

Jeg ville nok svare: "Selverkendelse er en fantastisk ting"

Anmeld

21. august 2010

Lullaby

Skouboe skriver:

Jeg ville nok svare: "Selverkendelse er en fantastisk ting"

Er det selvankendelse? Forstår ikke hvad du mener??

Anmeld

21. august 2010

Svei

Jeg ville skrive og spørge hvad mænd så er...

Anmeld

21. august 2010

Lullaby

Eva. skriver:

Jeg ville skrive og spørge hvad mænd så er...

Jeg tror han mener alle er ludere. Også mænd. De er nok bare for sexens skyld.

Anmeld

21. august 2010

Svei

Ja eller bare skrive at det var da en kedelig erfaring han havde gjort sig, men skriv at der faktisk er mænd der får en kone fordi de er værd at elske...og disse mænd behøver ikke købe noget gennem hverken sex, penge eller omsorg,...de får kærlighed og giver igen, fordi de er det værd,....

Anmeld

21. august 2010

Lullaby

Eva. skriver:

Ja eller bare skrive at det var da en kedelig erfaring han havde gjort sig, men skriv at der faktisk er mænd der får en kone fordi de er værd at elske...og disse mænd behøver ikke købe noget gennem hverken sex, penge eller omsorg,...de får kærlighed og giver igen, fordi de er det værd,....

Ej ja, det var nice. Tak Eva

Anmeld

21. august 2010

Svei

Lullaby skriver:

Ej ja, det var nice. Tak Eva

Jamen, det var da så lidt...

Anmeld

21. august 2010

Louise mortil4

han har vel et eller andet sted ret, vi er vel alle sammen tilsalg for kærligheden og hva den medfører??

Anmeld

21. august 2010

Louise mortil4

Eva. skriver:

så sælger de det vel stadig, betalingen er bare det samme som de selv "forlanger"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.