Kan jeg være gravid allerede?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

Chewy

Hej Linda,

Ja, der er vidst ingen tvivl, du er gravid Stort tillykke med det!!

Jeg kan bare kende alt, hvad du siger. Jeg tog en test tirsdag aften, og der var 2 streger. Kunne ikke rigtig tro på det, så tog én mere, og den var også positiv. Næste morgen var den atter positiv og torsdag fik jeg det bekræftet ved en blodprøve

Mange gange held og lykke med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Elvers

Den er da bragende positiv den test! TILLYKKE!

Jeg havde også menstruationslignende smerter helt fra starten at graviditeten af (4+0), og flere uger frem, så det er ikke unormalt

Anmeld

21. august 2010

patella

Min mand og jeg startede, efter et 7 års langt forhold, med at prøve at lave bebs i god tid, da vi regnede med at det nok tog lang tid at blive gravid... da vi havde været sammen én gang uden beskyttelse, fik vi dog kolde fødder og besluttede alligevel og vente, da vi havde en meget stor og lang rejse foran os og tænkte at HVIS det nu gik hurtigt, ville det være lidt upraktisk. Men jeg VAR blevet gravid ved det ene forsøg Så det kan skam sagtens lade sig gøre... 

Jeg havde så en SA inden rejsen. Da vi gik i gang igen blev jeg ligeledes gravid med det samme... så ved nogen der går det altså bare hurtigt...

Tillykke med de to streger... 

Anmeld

21. august 2010

patella

....og de mens lignende smerter er meget normalt... dem kan jeg også tydeligt huske ligefra starten... 

Anmeld

21. august 2010

Muffinmus

jeps, jeg vil da og lige sige tillykke..og mens smerter er heeelt normalt, det oplever de fleste,især de første par uger:-)

Så er enig med de andre herinde, stort tillykke med det.

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

Tillykke med graviditeten Og kæmpe knus herfra

Anmeld

21. august 2010

quar20

hold da op hvor er det nogle MEGET positive streger det der =) KÆMPE stort tillykke =)

Og ja det er HELT normalt med mens ligende smerter..!! Nogle har dem HELE graviditeten andre de første uger, andre har dem slet ikke..!!

TILLYKKE igen

Anmeld

21. august 2010

betiinsen

Stort tillykke herfra, håber snart det bliver min tur

Anmeld

21. august 2010

Putomanen

Et kæmpe tillykke herfra, hvor er det bare fedt!!!

Anmeld

22. august 2010

Mus84

Hej Alle.

Tak for alle de fine ord. Det er lidt uvirkeligt, jeg tager lige en test imorgen og så må jeg jo ringe til lægen.. ;D

Først der, når hun har bekræftet det tror jeg det går op for mig. Men nej hvor bliver det svært at holde det hemmeligt!! Igår da jeg var sammen med veninderne fik jeg op til flere gange lyst til at sige det, Fordi vi har så meget baby snak, men det var forholdsvis nemt fordi vi er så åbne omkring nogle af os er gået igang med babyprojekt og andre venter lidt endnu.. Meen at skulle vente til til efter de første 3 mrd det er lang tid..

Er det ikke som regel ved de 3 mrd så er man udenfor fare zonen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.