Kan jeg være gravid allerede?? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.379 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. august 2010

Mus84

Hej piger.

Vil lige høre jeres mening, jeg har taget en gravitetstest her til morgen som viste ret hurtigt 2 STREGER!!! ;D Men jeg skulle have haft min mens tors-fredag, og har haft lidt mens smerter uder vejs torsdag og fredag og lidt idag. Tror i det er fordi min mens er undervejs? eller er jeg gravid?? Fordi så er det altså efter første forsøg i et 9 års lang forhold.. ;D

Min kæreste var med om den, og vi er selvfølgelig glade men vil ikke blive alt for glade, hvis nu det tegner sig at være min mens der kommer senere eller imorgen?

Jeg vil under alle omstændigheder tage en test nr.2 søndag morgen eller mandag morgen hvornår synes i jeg skal tage den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

TbCp

Altså 2 streger er jo to streger så jeg tror da bestemt den er der!

Jeg blev også gravid i første forsøg så det kan altså godt lade sig gøre

Og så tillykke herfra

Anmeld

21. august 2010

Sofia

Tror da helt sikkert du er gravid, kæmpe tillykke!!

Anmeld

21. august 2010

Low

Jeg tror og¨så at du er gravid. Hvis det viser 2 strejer så er den der . Han man måske se et billede af testen?

KÆMPE TILLYKKE HER FRA!!!

Anmeld

21. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg blev også gravid i første hug!

Tillykke

Anmeld

21. august 2010

Mor til prinsessen :-)

Hejsa... Jeg var også en af de heldige... Vi ville først prøve fra april af... Min mens kom aldrig så jeg blev gravid fra marts af :-) Vi havde snakket i marts det var omkring ægløsningstidspunktet, men der sker jo ikke noget i første forsøg mente vi.... men jo

SÅ på 2 dage tog jeg 6 graviditetstester fordi oppe i hovedet var det overhovedet ikke gået op for mig...

Men 2 streger, så er der en lille spire i maven :-) Og tillykke rigtig mange gange til dig og din kæreste!!

Anmeld

21. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

2 streger = gravid TILLYKKE!

Anmeld

21. august 2010

Mus84

Tak for de hurtige svar og dejlige svar..;D det er bare lidt uvirkeligt på en måde..

Men der står jo også i brugsanvisningen at allerede efter et minut kan man se hvis man er gravid og der gik ikke mange sekunder da tisset sivede op igennem testen, så kunne jeg se de 2 streger..

Men er det ikke mærkeligt at jeg har lidt mens smerter?? eller er det meget normalt??

Nu skal jeg jo så til og holde det lidt hemmeligt, fordi fx. iaften har jeg en aftale med mine veninder og vi har jo altså planer om at drikke lidt vin og sådan.. Det vil jeg jo ikke hvis jeg er gravid?? jeg må spille på jeg har mens og har ondt i maven måske?? ;D

Har overført et billede af testen som jo altså viser 2 helt fulde streger..... ;D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. august 2010

L.J.L

linda84 skriver:

Tak for de hurtige svar og dejlige svar..;D det er bare lidt uvirkeligt på en måde..

Men der står jo også i brugsanvisningen at allerede efter et minut kan man se hvis man er gravid og der gik ikke mange sekunder da tisset sivede op igennem testen, så kunne jeg se de 2 streger..

Men er det ikke mærkeligt at jeg har lidt mens smerter?? eller er det meget normalt??

Nu skal jeg jo så til og holde det lidt hemmeligt, fordi fx. iaften har jeg en aftale med mine veninder og vi har jo altså planer om at drikke lidt vin og sådan.. Det vil jeg jo ikke hvis jeg er gravid?? jeg må spille på jeg har mens og har ondt i maven måske?? ;D

Har overført et billede af testen som jo altså viser 2 helt fulde streger..... ;D

Du er meget tydeligt gravid, tillykke med det Man kan sagtens have mens-smerter og bløde lidt under graviditeten, det kommer typisk på tidspunkter hvor du skulle have haft din menstruation.

Anmeld

21. august 2010

Sofia

linda84 skriver:

Ja så må du på med skuespilleriet i aften;-) Et lille tip, køb en alkoholfri vin, og hæld den over i en alm vinflaske (med skrugelåg) Så kan du bare nøjes med at drikke den hele aftenen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.