Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Low skriver: Jeg kan bestemt godt mærke at der er mere at gøre rent . Græsset er jeg også meget dårlig til at holde så min mor har en veninde der kommer og ser til blomsterne i haven . Det er på amager, det kan godt være at det ikke lyder beder end nørrebro men jeg bor i en parcel forening så her er roligt . Regningen er på 3000 kr om måneden, fast pris . Skøøønt med en billig husleje
Jeg kan bestemt godt mærke at der er mere at gøre rent . Græsset er jeg også meget dårlig til at holde så min mor har en veninde der kommer og ser til blomsterne i haven . Det er på amager, det kan godt være at det ikke lyder beder end nørrebro men jeg bor i en parcel forening så her er roligt . Regningen er på 3000 kr om måneden, fast pris . Skøøønt med en billig husleje
Ej hvor fedt og billigt Før boede vi på islands brygge i en 2 er andel... så kender godt til amager startede med at spille håndbold i hallen da jeg flyttede herover i 07 Manden kører som assurandør amager, kastrup og dragør, meeen vi bor så i virum nu nordpå tæt på naturen, dejligt hihi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tanja78 skriver: Ej hvor fedt og billigt Før boede vi på islands brygge i en 2 er andel... så kender godt til amager startede med at spille håndbold i hallen da jeg flyttede herover i 07 Manden kører som assurandør amager, kastrup og dragør, meeen vi bor så i virum nu nordpå tæt på naturen, dejligt hihi
Hvor skønt . Ja naturen er dejlig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128