Naboen lugter på børneværelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.440 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. august 2010

SHERO

Jeg har flere gange studset over at der duftede af frugt, eller lugtede af røg på Elias' værelse, forleden lugtede det også ude i opgangen foran min nabo's dør. Så tror hun sidder og ryger vandpibe... Men burde jeg jo ikke kunne lugte på børneværelset. Tror ikke hun ryger cigaretter normalt, for kun i weekenden der lugter på hans værelse. Men er ved at være rigtig godt træt af det.Han sover i soveværelset når der er røglugt, men det dur bare ikke længere....

Kan man godt brokke sig til boligforegningen over sådan noget?. Mener, kan umiddeltbart ikke se nogen sprækker. Men det har engang været en 5 vær. lej, så det er 2. af værelserne der er lavet til en lille lejlighed. Så det er ikke masive murer...

Ville være SÅ træt af at bytte værelse, har brugt 3 uger på at lave vægmalerier derinde.. :-S Og 2 uger på at male soveværelset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Low

Jeg fik klager fra ham der boede over mig da jeg boede i lejlighed, over at han synes det var for koldt. Han mente at det gik igennem op til han . Så hvis han kan klage over det så kan du helt bestemt også klage over røg synes jeg.

Anmeld

20. august 2010

XXSS

Low skriver:

Jeg fik klager fra ham der boede over mig da jeg boede i lejlighed, over at han synes det var for koldt. Han mente at det gik igennem op til han . Så hvis han kan klage over det så kan du helt bestemt også klage over røg synes jeg.

Det er sku da til grin! Så må han jo skrue op for varmen - ihh altså, hvorfor er folk sådan nogle fjolser - no respect!

Anmeld

20. august 2010

Low

Tanja78 skriver:

Det er sku da til grin! Så må han jo skrue op for varmen - ihh altså, hvorfor er folk sådan nogle fjolser - no respect!

Ja total til grin! Og det var ikke engang vinter så han må lige slappe lidt af. Jeg kunne bo i det så må han også kunne klare det.

Anmeld

20. august 2010

XXSS

Low skriver:

Ja total til grin! Og det var ikke engang vinter så han må lige slappe lidt af. Jeg kunne bo i det så må han også kunne klare det.

ej, folk er altså for sære! Hvad sagde boligforeningen til det? jeg kunne forstå, hvis man konstant larmede. men om man fyrer for gråspurvene eller ej, rager sku da ikke andre! nååå jeg var blevet tosset

Anmeld

20. august 2010

Low

Tanja78 skriver:

ej, folk er altså for sære! Hvad sagde boligforeningen til det? jeg kunne forstå, hvis man konstant larmede. men om man fyrer for gråspurvene eller ej, rager sku da ikke andre! nååå jeg var blevet tosset

Han var sgu gået til boligselvskabet og jeg fik brev fra dem om det . Der gik heller ikke lang tid før at jeg flyttede der fra for det var nørrebro og der var en der blev skudt på min gade og så synes jeg at det kom for tæt på

Anmeld

20. august 2010

XXSS

Low skriver:

Han var sgu gået til boligselvskabet og jeg fik brev fra dem om det . Der gik heller ikke lang tid før at jeg flyttede der fra for det var nørrebro og der var en der blev skudt på min gade og så synes jeg at det kom for tæt på

Kikset! og nej, der er lidt for meget ravn i den på nørrebro  hvor flyttede du så hen og blev det bedre?

Anmeld

20. august 2010

Low

Tanja78 skriver:

Kikset! og nej, der er lidt for meget ravn i den på nørrebro  hvor flyttede du så hen og blev det bedre?

Jeg var så heldig at min mor skulle flytte til Ærø hos sin kæreste så nu bor jeg i min mit barndoms hus. Og betaler selvfølgelig husleje til min mor. Så behøver hun heller ikke at sælge huset. Jeg er også alene om 2 hunde og et barn så et hus er dejligt

Anmeld

20. august 2010

XXSS

Low skriver:

Jeg var så heldig at min mor skulle flytte til Ærø hos sin kæreste så nu bor jeg i min mit barndoms hus. Og betaler selvfølgelig husleje til min mor. Så behøver hun heller ikke at sælge huset. Jeg er også alene om 2 hunde og et barn så et hus er dejligt

Ej hvor skønt.. Ja det lyder langt bedre end nørrebro, men også som mere rengøring  men men det er jo det skønne ved at flytte i hus, trods de lidt større regninger... Naboerne er ikke så tæt på som i en lejlighed..

Anmeld

20. august 2010

Low

Tanja78 skriver:

Ej hvor skønt.. Ja det lyder langt bedre end nørrebro, men også som mere rengøring  men men det er jo det skønne ved at flytte i hus, trods de lidt større regninger... Naboerne er ikke så tæt på som i en lejlighed..

Jeg kan bestemt godt mærke at der er mere at gøre rent . Græsset er jeg også meget dårlig til at holde så min mor har en veninde der kommer og ser til blomsterne i haven . Det er på amager, det kan godt være at det ikke lyder beder end nørrebro men jeg bor i en parcel forening så her er roligt . Regningen er på 3000 kr om måneden, fast pris . Skøøønt med en billig husleje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.