Nadia&Daniel skriver:
fra hverdagen - hvad laver du af spontane ting??
Nu har jeg ikke læst de andre forslag - men her kommer lidt af det, som jeg får tiden til at gå med, mens jeg venter på prinsessens ankomst 
Jeg går til gravid yoga to gange om ugen - suuuuper skønt, og mega hyggeligt at se/snakke med andre søde kommende mødre!
Jeg sørger for at lave aftaler med veninder meeeeget ofte... nu hvor det stadig "kun" er mig selv, der skal tænkes på!!
Jeg er gået igang med en masse kreative ting - især til baby!! Maler børnemalerier, har sat vores kommode istand, har lavet en scrapbog med billeder af min graviditet, som jeg opdaterer løbende, vasker babys tøj osv osv!!
Jeg læser bøger - både nogle der relaterer sig til dét at blive forældre, men også helt "alm" gode bøger, som jeg ikke har haft tid til at gå igang med før nu!!
Jeg bager lækkert brød - både meget mere sundt og billigere i længden!!
Jeg træner lidt i fitnesscentret og svømmer....
Og på regnvejrsdage sætter jeg en god dvd-boks på og forkæler mig selv med lidt hygge... en god kop te, lidt lækker frugt og lidt til den søde tand.... 
Der er 1000 andre ting... men et er vidst nogenlunde, hvad tiden går med herhjemme.... såååå jeg har ikke noget problem med at fylde tiden ud... heheh!!!
Mange hilsner fra Lea 33+5
Anmeld