Overvejer pause

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Nadia&Daniel

Tanja78 skriver:

Hvad med at prøve zumba, kagebagning, shopping, selvforkælelse??? nu hvor tiden er til det

Har faktisk besluttet mig for at prøve Zumba når jeg har født..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

XXSS

Nadia&Daniel skriver:

Har faktisk besluttet mig for at prøve Zumba når jeg har født..

Jeg fødte for 5 uger siden. Og har overvejet at gå i gang, men alligevel her i nordsjælland koster det 2400 for en sæson, det synes jeg da er rimelig meget  Vil også gerne finde en at tage afsted sammen med, hvis det endelig er

Anmeld

20. august 2010

Nadia&Daniel

Tanja78 skriver:

Jeg fødte for 5 uger siden. Og har overvejet at gå i gang, men alligevel her i nordsjælland koster det 2400 for en sæson, det synes jeg da er rimelig meget  Vil også gerne finde en at tage afsted sammen med, hvis det endelig er

Hold da op - det var da også lige en sjat (har slet ikke tjekket priser), men ved en kollega vist har bestilt en dvd med det - og selv går det til en-to gange om ugen..

Det må vi da lige se på kunne være hyggeligt

Anmeld

20. august 2010

XXSS

Nadia&Daniel skriver:

Hold da op - det var da også lige en sjat (har slet ikke tjekket priser), men ved en kollega vist har bestilt en dvd med det - og selv går det til en-to gange om ugen..

Det må vi da lige se på kunne være hyggeligt

Tja kiggede i går, ret vildt synes jeg.. og det var for den "billigste", der var to andre også.. hmm nu må vi se om jeg overhovedet får tid - med to unger, en mand der arbejder ude om aftenen og en hverdagsaften på erhvervsakademiet heheh.. men det kunne være sejt, glæder mig i hvert fald til at jeg må gå i gang med motionen..

Anmeld

20. august 2010

Nadia&Daniel

Tanja78 skriver:

Tja kiggede i går, ret vildt synes jeg.. og det var for den "billigste", der var to andre også.. hmm nu må vi se om jeg overhovedet får tid - med to unger, en mand der arbejder ude om aftenen og en hverdagsaften på erhvervsakademiet heheh.. men det kunne være sejt, glæder mig i hvert fald til at jeg må gå i gang med motionen..

Kunne se du bor tæt på - så må vi finde på noget andet end Zumba

Ej tænker stadig på den pris - hold da op, lige før jeg falder ned fra sofaen..

Anmeld

20. august 2010

XXSS

Nadia&Daniel skriver:

Kunne se du bor tæt på - så må vi finde på noget andet end Zumba

Ej tænker stadig på den pris - hold da op, lige før jeg falder ned fra sofaen..

hvor bor du henne ? - jeg kiggede inde i lyngby love2dance eller noget i den stil...

Anmeld

20. august 2010

Nadia&Daniel

Tanja78 skriver:

hvor bor du henne ? - jeg kiggede inde i lyngby love2dance eller noget i den stil...

Bor i Lyngby med min forlovede.. Men kigger lige pt. på lejligheder i Virum, Lyngby og Nærum..

Anmeld

20. august 2010

Enayia

Nadia&Daniel skriver:

fra hverdagen - hvad laver du af spontane ting??

Nu så jeg ikke der blev slettet noget, men har da nogle slags forskellige forslag til både tidsfordriv og selvforkælelse.

Hvad med at få en lækker badesalt og tage et langt fodbad og forkæle dine fødder lidt, ordne negle og smøre dem i en lækker creme så de bliver dejlig bløde.

Hvis du har badekar, så lidt samme ide med en afslappende aroma og måske lidt musik der kan få dig til at slappe af.

Ellers kan jeg også varmt anbefale at slå kreativiteten løs, måske forsøge dig med at male eller tegne? Ja eller noget helt tredje, der er så meget man kan gå i gang med, dog kræver det meste jo man bruger lidt penge på start ting

Ellers er det også altid lykken her at læse en god bog med stængerne oppe i sofaen

Ja det er nok ikke de mest fancy forslag, men håber da du kan bruge lidt alligevel

Knus Enayia som også har lidt for meget fritid

Anmeld

20. august 2010

Nadia&Daniel

Enayia skriver:

Nu så jeg ikke der blev slettet noget, men har da nogle slags forskellige forslag til både tidsfordriv og selvforkælelse.

Hvad med at få en lækker badesalt og tage et langt fodbad og forkæle dine fødder lidt, ordne negle og smøre dem i en lækker creme så de bliver dejlig bløde.

Hvis du har badekar, så lidt samme ide med en afslappende aroma og måske lidt musik der kan få dig til at slappe af.

Ellers kan jeg også varmt anbefale at slå kreativiteten løs, måske forsøge dig med at male eller tegne? Ja eller noget helt tredje, der er så meget man kan gå i gang med, dog kræver det meste jo man bruger lidt penge på start ting

Ellers er det også altid lykken her at læse en god bog med stængerne oppe i sofaen

Ja det er nok ikke de mest fancy forslag, men håber da du kan bruge lidt alligevel

Knus Enayia som også har lidt for meget fritid

Dine forslag fik mig til at tænke  

Anmeld

20. august 2010

XXSS

Nadia&Daniel skriver:

Bor i Lyngby med min forlovede.. Men kigger lige pt. på lejligheder i Virum, Lyngby og Nærum..

ahhh fantastisk  Virum er fantastisk at bo i (bare nogle pænt dyre lejligheder) har været inde og snuse på boliga.dk... Vi bor ved gym... ret cool.. før boede vi inde på islandsbrygge - det var rart at komme ud i den "friske luft" nu er jeg jo århusmenneske, som boede tæt på skov og strand - så det betød alt for mig.. Og jeg eeelsker lyngby især at shoppe i hahahaha. Nogle bestemte lejlighedskomplekser i kigger på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.