Lige nu..Virker kbh meeget lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Ploffer

Shibby skriver:

Jamen..aghr..jeg ved ikk hvor vi konkret bor! 5a bussen,-står af ved fakta tæt på sundbyvesterplads. Lige der i nærheden ^^

Hvad hedder vejen? Det kan under alle omstændigheder ikke tage så lang tid at komme til og fra hinanden... 2A kører til lergravsparken og her ligger en super fed legeplads 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

XXSS

Shibby skriver:

Han skal i specielbørnehave og de pladser hænger ikk på træerne,-det her er fuldtid..Brænder snart sammen. mangler luft. Mangler at bruge dagene på noget ikke børnerelateret. Jeg vil ikk kunne tage ham til evt håndbold. Der er så meget der er udelukket med et barn som mikkel. Syntes jeg sidder i en aflåst verden i dagstimerne Men tak for råd alligevel Håber du blev glad for stedet

Jeg håber at han for din skyld snart får en plads så du kan komme ud og få luftet ørerne lidt

Anmeld

21. august 2010

louise8723

ørj det kender jeg alt for godt!!

jeg flyttede til herlev, da jeg sku starte som kokkeelev i hareskov.. men bum så var jeg gravid.. så efter 2 mdr måtte jeg stoppe.. og kender måske 1 herovre.. nu er vi så flyttet i hus på landet..

og har bare ingen jeg li kan ringe til og sige hey.. ska vi lige lave noget.. eller jo snakker meget med frk.larsen herinde fra.. men kan jo ikke trække på hende 24/7 hehe

men er ret sikker på at en eller anden dag skal jeg nok få gang i et netværk igen.. men indtil dag må jeg også bare rende rundt og have lyst til at hive store totter hår ud hver dag

Anmeld

21. august 2010

Shibby

Har fået planer for i dag..men det er jo weekend,..hverdagene er min fjende..suk.. Helt sikkert at jeg finder nogen fra amger der har tid før eller senere

Anmeld

21. august 2010

Lady Marion <3

Shibby skriver:

Ville gerne hvis ikk det var fordi mikkel ikk kan håndtere større grupper

Lad Peter passe Mikkel og mød op og hyg dig uden barn   Du fortjener lidt børnefri .

Anmeld

21. august 2010

ekzunz

Bor I i Peters gamle lejlighed?? For så bor du på Lombardigade, og så er der ikke langt til Lergravsparken, der kan du sagtens gå hen - og det tager heller ikke lang tid at gå ned til Amager Strand.

Jeg har selv boet i Lombardigade, og kunne genkende gaden dengang i DUM.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.