Lige nu..Virker kbh meeget lille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. august 2010

Shibby

Kæft hvor kunne jeg nikke genkendene til http://digital.sondagsavisen.dk/showmag.php?mid=rhqfss&index=true#/page28/   !!!

Vores liv her i kbh er... kedeligt..steneren..Jeg hader hverdage..de er sååå fucking lange. Jeg sidder bare og tæller timer til peter kommer hjem. I går ringede hans kammarat en halv time inden peters fyraften og spurgte om han ikk liiige ku tage til lyngby og derefter køre en tur til roskilde og hjem igen. Under normale omstændigheder havde jeg været total ligeglad,- men pt er peter stortset min eneste form for reglmæssig menneskelig kontakt!

Jeg anede ikk hvor afhængig jeg var blevet af ham før jeg stejlede og sagde NEJ! Gu røv må du efterlade mig her! Syntes du ikke jeg har ventet nok? Jeg venter på dig HVER DAG,alle mine dage er fyldt op med børnelege,tegnefilm,legepladser ect,-det er hyggeligt nok men jeg mangler noget der ikk er børnereleteret! Jeg mangler dig! Du må ikk tage afsted! Jeg kan ikk holde flere timer ud!

Djiiiiiis... Kæreste junkie..flot kat....

Fuck og død man.. København er stor..men når man er ensom og indespærret med et barn som mikkel så føles den faktisk pænt lille og lortet!

Vejle,-lige nu savner jeg dig og dine muligheder! Det gør jeg forhåbentlig ikke i fremtiden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

XXSS

Det skal nok blive bedre  Kender følelsen af at være strandet! Du må ud og møde nogle mennesker. Skal Mikkel ikke i inst. eller noget andet om formiddagen? og hvad med dig og job?

Jeg er selv fra Århus flyttede herover i 07 og forlod jo så at sige både familie og venner derovre for min nuværende københavnermand, så jow det var da ret svært i starten.. Jeg startede faktisk til håndbold på amager bare for at møde nogle skønne tøser og det hjalp da væsentligt på humøret.. Smut en tur i hallen og få Mikkel til at kigge på noget håndbold  

Anmeld

20. august 2010

Shibby

Han skal i specielbørnehave og de pladser hænger ikk på træerne,-det her er fuldtid..Brænder snart sammen. mangler luft. Mangler at bruge dagene på noget ikke børnerelateret. Jeg vil ikk kunne tage ham til evt håndbold. Der er så meget der er udelukket med et barn som mikkel. Syntes jeg sidder i en aflåst verden i dagstimerne Men tak for råd alligevel Håber du blev glad for stedet

Anmeld

20. august 2010

Lady Marion <3

Mød dog op til baby.dk møde den 29 ,, Måske lærer du en masse søde tøser at kende der

Anmeld

20. august 2010

Shibby

Ville gerne hvis ikk det var fordi mikkel ikk kan håndtere større grupper

Anmeld

20. august 2010

Ploffer

Hvis det er så har jeg 2 drenge på 3 og 5 år som helt sikkert godt vil lege med Mikkel, hvis det er noget? Vi bor også på Amager...ved Lergravsparken. I skal være velkomne her hos os  

Knus Rikke

Anmeld

20. august 2010

Shibby

Ved ikk hvor det ligger.. Men det er da en mulighed.. Er du hjemme til hverdag eller arbejder du?

Anmeld

20. august 2010

Ploffer

Shibby skriver:

Ved ikk hvor det ligger.. Men det er da en mulighed.. Er du hjemme til hverdag eller arbejder du?

Det ligger ved Øresundsvej og Østrigsgade. Hvor bor i?

Jeg går hjemme på barsel med lillesøster Josephine på 4 måneder 

Drenge går i børnehave til hverdag ( ferie næste uge med ) men de kan jo sagtens få en fridag i ny og næ til at lege 

Anmeld

20. august 2010

Shibby

Jamen..aghr..jeg ved ikk hvor vi konkret bor! 5a bussen,-står af ved fakta tæt på sundbyvesterplads. Lige der i nærheden ^^

Anmeld

20. august 2010

N&J

I bor jo næsten ved stranden.. det var da en af de ting jeg var mest glad for på amager.. friheden ved at mærke vinden i ansigtet.. Så kan Mikkel bygge sandslotte imens.. ellers prøv og efterlys et par piger herinde fra til noget hygge, der er vel nogen der bor på amager.. 

Jeg elsker amager, og glæder mig i det hele taget til at flytte tilbage til kbh indenfor 2 uger.. uhh det bliver dejligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.