Kæft hvor kunne jeg nikke genkendene til http://digital.sondagsavisen.dk/showmag.php?mid=rhqfss&index=true#/page28/ !!!
Vores liv her i kbh er... kedeligt..steneren..Jeg hader hverdage..de er sååå fucking lange. Jeg sidder bare og tæller timer til peter kommer hjem. I går ringede hans kammarat en halv time inden peters fyraften og spurgte om han ikk liiige ku tage til lyngby og derefter køre en tur til roskilde og hjem igen. Under normale omstændigheder havde jeg været total ligeglad,- men pt er peter stortset min eneste form for reglmæssig menneskelig kontakt! 
Jeg anede ikk hvor afhængig jeg var blevet af ham før jeg stejlede og sagde NEJ! Gu røv må du efterlade mig her! Syntes du ikke jeg har ventet nok? Jeg venter på dig HVER DAG,alle mine dage er fyldt op med børnelege,tegnefilm,legepladser ect,-det er hyggeligt nok men jeg mangler noget der ikk er børnereleteret! Jeg mangler dig! Du må ikk tage afsted! Jeg kan ikk holde flere timer ud! 

Djiiiiiis... Kæreste junkie..flot kat.... 
Fuck og død man.. København er stor..men når man er ensom og indespærret med et barn som mikkel så føles den faktisk pænt lille og lortet! 
Vejle,-lige nu savner jeg dig og dine muligheder! Det gør jeg forhåbentlig ikke i fremtiden!
Anmeld