aaaarrrrghhhhh !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

XXSS

Anonym skriver:

årrrhh hvor dejligt at hører at jeg ikke er den eneste med de problemer.. Man kan godt mærke på dem at det er lææænge siden de har haft små børn, og ja de bliver nød til at acceptere hvad vi siger, for hold op en dårlig samvittighed hvis det skete vores børn noget de ville have resten af livet.. Det kan godt være at svigermor aldrig har været indblandet i et uheld men de bliver ældre og ældre og en dag sker det måske..

århh er helt frustreret :/ men ja skønt at alle har samme holdning

Ja de må ligge deres "viden" på hylden lidt og hører efter hvad vi gerne vil have.. jeg er heldigvis forholdsvis god til at banke i bordet - for hvis der er noget jeg står af på - er det hvis der er mangel på respekt i forhold til os og børnene..  og især når det gælder så farlige ting som kørsel m.m.

at de giver hende en is, herregud - fred være med det! Men alt det andet går bare ikke.. og ved du hvad så må de sku bare blive sure.. Hvorfor blev manden sur? Det er sku noget sjovt noget med de mænd og deres mor.. Så er alt jo lige pludselig okay for hun har jo passet dem - ja for 30 år siden  og så ikke set skyggen af et spædbarn siden.. ahmen altså - jeg får fnidder engang imellem.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Mimbi

nøøøøj hvor jeg godt kende til det problem!! det havde jeg også med mine ex-svierforeldre!!

Men som de andre siger så er det dit barn og det er dig der bestemmer!

Desværre for mig var det ikke kun det eneste problem jeg havde med min ex-svierforeldre.... hvis jeg sagde nei til at min søn skulle have chokolade på brød så fik han det... alt hvad jeg sagde nej til, fik ham et ja fra mine ex-svierforelde.... ejj hvor blev jeg gal på dem!!

Det er jo mig der er den der bestemmer!!

Anmeld

21. august 2010

Ni-ko-li-ne

Bagudvendt på bagsædet... Det er det mest sikre i den stol... Test viser dog at bagudvendt på forsædet ikke er så meget mere usikkert...

Anmeld

21. august 2010

Ni-ko-li-ne

Bagudvendt på bagsædet... Det er det mest sikre i den stol... Test viser dog at bagudvendt på forsædet ikke er så meget mere usikkert...

Anmeld

21. august 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Tak for svar Lige meget hvad så tror jeg det er sikrest på bagsædet lige her, for hun kigger alt for meget på ham under kørslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.