Hey med dig
Jeg kan så fortælle dig at du ikke er den eneste og at din svigermor skal respektere det du siger og ikke gøre noget andet når du ikke er i nærheden.!
Mine svigerforældre har også fået barnesæde i bilen, da jeg har lånt den en del. Jeg var så ude og køre med papfar en dag og vi henter sammen bette i vuggeren - han koncentrere sig overhovedet ikke om vejen, men vender sig om og kigger på hende konstant. Hvortil jeg højt siger, koncentrere dig om vejen!!! Men det er som om den ikke fiser ind. barnesædet var i højre side på bagsædet dog.
Jeg blev simpelthen så sur, at vi kørte ned og satte sædet over i venstre side for så kan han ikke sidde og glo på hende. I forvejen skal andre folk ikke køre rundt med vores datter og sådan nogle opdagelser der gør mig bare endnu mere utryg.
Jeg blev sur og helt ærlig så synes jeg at det var i min gode ret...
Så nej jeg synes på ingen måder du overreagerer. Jeg sagde til min mand at gjorde han det engang til - eller agerede de ikke som vi ønsker det så var det bare sidste gang at de fik lov og så var den ikke længere, og det gælder alle de ting jeg ikke bryder mig om. Eks. også da de stod på altanen og han tog hende op, for nærmest at dingle udover - der sagde jeg til min svigermor at det der gider jeg simpelthen ikke at se på - det har jeg ikke nerver til og hvis det sker igen kommer hun bare ikke derned.
Så hvis du overreagerer ja så gør jeg nok også! Men jeg er fuldtstændig ligeglad - det er mine børn, mit liv og mit ansvar... 
Anmeld