aaaarrrrghhhhh !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. august 2010

Anonym trådstarter

MANGE mennesker irritere mig virkelig idag

1. Har haft diskution med svigermor i dag, hun mener at en baby autostol (römer op til 13 kg) SKAL stå på forsædet.. Det mener jeg bestemt ikke! Det kan godt være at airbag er slået fra, men man kan aldrig vide og hvis det går galt går det virkelig galt ifølge min mening.. Jeg er ret sikker på hun skider på at jeg vil have min søn bagi når hun kører med ham.. Idag så jeg hun stoppede ham ind på forsædet da hun passede ham, og jeg råbte at han skulle bagi og det kom han så også..

Jeg har sagt flere gange han skal bagi for så har jeg det bedst, for jeg ved t hun sidder og kigger på ham konstant under kørslen ..

Er jeg for meget ?

2. Er lige blevet uvenner med kæresten og det er simpelthen det værste, vi er begge hamrende stædige og kan være uvenner længe

Synes simpelthen det har været en l*rte dag

Beklager mit sure indlæg, men føler ikke at nogen vil høre på mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Dot D

Jeg vil gerne høre på dig, og er FULDSTÆNDIGT enig med dig. Børn i autostole høre til på bagsæddet. Det er det mest sikre sted. Så hold på dit, og håb på at hun gør, som du siger, det er jo dit/jeres barn og ikke svigermors

Anmeld

20. august 2010

bagger26

Vil holde med dig når det kommer til børn på forsædet, har kun gjort det få gange, efter en rigtig god tur i ikea hehe..  Men ellers sker det aldrig herhjemme, vil gøre det så sikkert som muligt og det syntes jeg ikke er på forsædet....

Anmeld

20. august 2010

Laulund87

DU er hans mor og SELVFØLGELIG skal han sidde bagi hvis du siger det!

Desuden er det mere sikkert, så sig til din svigermor at det slet ikke er til at diskutere Uha blir da helt gal på dine vegne..

Anmeld

20. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Dot D skriver:

Jeg vil gerne høre på dig, og er FULDSTÆNDIGT enig med dig. Børn i autostole høre til på bagsæddet. Det er det mest sikre sted. Så hold på dit, og håb på at hun gør, som du siger, det er jo dit/jeres barn og ikke svigermors

Enig

Anmeld

20. august 2010

XXSS

Hey med dig  Jeg kan så fortælle dig at du ikke er den eneste og at din svigermor skal respektere det du siger og ikke gøre noget andet når du ikke er i nærheden.!

Mine svigerforældre har også fået barnesæde i bilen, da jeg har lånt den en del. Jeg var så ude og køre med papfar en dag og vi henter sammen bette i vuggeren - han koncentrere sig overhovedet ikke om vejen, men vender sig om og kigger på hende konstant. Hvortil jeg højt siger, koncentrere dig om vejen!!! Men det er som om den ikke fiser ind. barnesædet var i højre side på bagsædet dog.

Jeg blev simpelthen så sur, at vi kørte ned og satte sædet over i venstre side for så kan han ikke sidde og glo på hende. I forvejen skal andre folk ikke køre rundt med vores datter og sådan nogle opdagelser der gør mig bare endnu mere utryg.

Jeg blev sur og helt ærlig så synes jeg at det var i min gode ret...

Så nej jeg synes på ingen måder du overreagerer. Jeg sagde til min mand at gjorde han det engang til - eller agerede de ikke som vi ønsker det så var det bare sidste gang at de fik lov og så var den ikke længere, og det gælder alle de ting jeg ikke bryder mig om. Eks. også da de stod på altanen og han tog hende op, for nærmest at dingle udover - der sagde jeg til min svigermor at det der gider jeg simpelthen ikke at se på - det har jeg ikke nerver til og hvis det sker igen kommer hun bare ikke derned.

Så hvis du overreagerer ja så gør jeg nok også! Men jeg er fuldtstændig ligeglad - det er mine børn, mit liv og mit ansvar...

Anmeld

20. august 2010

Anonym trådstarter

Tanja78 skriver:

Hey med dig  Jeg kan så fortælle dig at du ikke er den eneste og at din svigermor skal respektere det du siger og ikke gøre noget andet når du ikke er i nærheden.!

Mine svigerforældre har også fået barnesæde i bilen, da jeg har lånt den en del. Jeg var så ude og køre med papfar en dag og vi henter sammen bette i vuggeren - han koncentrere sig overhovedet ikke om vejen, men vender sig om og kigger på hende konstant. Hvortil jeg højt siger, koncentrere dig om vejen!!! Men det er som om den ikke fiser ind. barnesædet var i højre side på bagsædet dog.

Jeg blev simpelthen så sur, at vi kørte ned og satte sædet over i venstre side for så kan han ikke sidde og glo på hende. I forvejen skal andre folk ikke køre rundt med vores datter og sådan nogle opdagelser der gør mig bare endnu mere utryg.

Jeg blev sur og helt ærlig så synes jeg at det var i min gode ret...

Så nej jeg synes på ingen måder du overreagerer. Jeg sagde til min mand at gjorde han det engang til - eller agerede de ikke som vi ønsker det så var det bare sidste gang at de fik lov og så var den ikke længere, og det gælder alle de ting jeg ikke bryder mig om. Eks. også da de stod på altanen og han tog hende op, for nærmest at dingle udover - der sagde jeg til min svigermor at det der gider jeg simpelthen ikke at se på - det har jeg ikke nerver til og hvis det sker igen kommer hun bare ikke derned.

Så hvis du overreagerer ja så gør jeg nok også! Men jeg er fuldtstændig ligeglad - det er mine børn, mit liv og mit ansvar...

årrrhh hvor dejligt at hører at jeg ikke er den eneste med de problemer.. Man kan godt mærke på dem at det er lææænge siden de har haft små børn, og ja de bliver nød til at acceptere hvad vi siger, for hold op en dårlig samvittighed hvis det skete vores børn noget de ville have resten af livet.. Det kan godt være at svigermor aldrig har været indblandet i et uheld men de bliver ældre og ældre og en dag sker det måske..

århh er helt frustreret :/ men ja skønt at alle har samme holdning

Anmeld

20. august 2010

Anonym trådstarter

Skønt at i alle har samme holdning Det var lige hvad jeg havde brug for at høre Så føler jeg mig klar til en ny diskution hvor jeg håber at jeg kan overbevise damen

Anmeld

20. august 2010

Ox.

Det er DIT barn, og hvad du siger af hensyn til dit barn, skal hun dælme også lytte efter! Det er DIG der bestemmer - så kan hun sku blive nok så sur ..

Øv sidder også og bliver helt hidsig hehe

Anmeld

20. august 2010

Ox.

Og Lilje har også kun sat på bagsædet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.