ham stripperen fra talent...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

Pia.

MetteT skriver:

Ej, nu har jeg selv set det også... og det er bare INGENTING i forhold til hva han laver... Det kan slet ikke beskrives..

Jeg kan slet ikke finde noget - når jeg googler det ? finder kun et meget lille klip med  noget strip og en shots med ham Mik - det vare 10-15 sek.

Nu satte jeg da lige næsen op efter at skulle grine lidt af det...

HE HE....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Maria-s

nejnejnejnejnej..:! HAM trot jeg også jeg har set til en polterabend en gang!... Vel for en 4 år siden eller sådan noget

Jeg har aldrig før set mandestrip og jeg vil ikke lige våge at påstå at han gav mig lyst til nogen sinde at se det igen!...

For det første var han total luset i sit udseende med lak sko hvor sålen var ved at falde af og så havde han pletter på sine afvaskede bokseshorts!  Og så virkede han totalt som om han var på stoffer..

Og der var i hvert fald ikke noget der var trimmet bare en LILLE smule nederst. Og rytme? Det kendte han åbenbart ikke

Han var bare SÅ nasty. Efter hans såkaldte "stripshow" skulle han undervise i erotisk dans og det endte med at praktisk talt alle forlod lokalet fordi det bare var for pinligt. Jeg havde KLART forladt lokalet LANG tid før hvis det ikke var fordi jeg havde fået placeret mig i det hjørne der var længest væk fra udgangen.

TOTAL KIKSET mandsperson, der virkelig IKKE kan kalde sig selv stripper!!.....

Anmeld

21. august 2010

Lotte14

MariaE skriver:

Ham den seriøst dårlige satripper, ja ham var jeg så heldig at få til min polterabend for lidt over 4 år siden...og i guder mand, d´han har forbedret sig SÅ meget sidenhen selv i næppe tror det..og han smed ALT og dansede nøgen rundt og slog kolbøtter på gulvet..va sgu ved at tabenæse om mund da jeg så ham i aften...YIKES flash back at den slemme slags.

FLAME boy er ellers vist kritiseret så meget at jeg troede han var fyret som stripper fordi han er dårlig til at danse, smider alt og fiser nudes rundt OG får ståpik af det:-)

Nå, men om ikke andet vil jeg til evig til kunne huske ham, det skal han da allgievel have

Min storesøster var til polterabend igår, og efter hvad hun har fortalt mig så kan jeg fortælle dig at han skam stadig slår kolbøtter i hans show, plus at han lavede ballet hop/spring. De havde dog sagt nej til at han skulle smide det hele da han spurgte dem til sidst i "showet". Hehe. De har aldrig set noget lignede, de havde helt ondt i maven bagefter fordi de simpelthen havde grin så meget af han. De havde faktisk helt ondt af ham fordi de synes det havde været så kikset. Hehe.

Anmeld

22. august 2010

Muffinmus

ha, ja jeg er åbenbart ikke den den eneste der har haft fornøjelsen....

Har aldrig set noget lign, og nej, intet sted overhoveder rammer han en takt, helt seriøst??men det er måske også en kundskab i sig selv at formå det:-)

Troede sgu han var out of business

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.