ham stripperen fra talent...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. august 2010

Muffinmus

Ham den seriøst dårlige satripper, ja ham var jeg så heldig at få til min polterabend for lidt over 4 år siden...og i guder mand, d´han har forbedret sig SÅ meget sidenhen selv i næppe tror det..og han smed ALT og dansede nøgen rundt og slog kolbøtter på gulvet..va sgu ved at tabenæse om mund da jeg så ham i aften...YIKES flash back at den slemme slags.

FLAME boy er ellers vist kritiseret så meget at jeg troede han var fyret som stripper fordi han er dårlig til at danse, smider alt og fiser nudes rundt OG får ståpik af det:-)

Nå, men om ikke andet vil jeg til evig til kunne huske ham, det skal han da allgievel have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Dot D

MariaE skriver:

Ham den seriøst dårlige satripper, ja ham var jeg så heldig at få til min polterabend for lidt over 4 år siden...og i guder mand, d´han har forbedret sig SÅ meget sidenhen selv i næppe tror det..og han smed ALT og dansede nøgen rundt og slog kolbøtter på gulvet..va sgu ved at tabenæse om mund da jeg så ham i aften...YIKES flash back at den slemme slags.

FLAME boy er ellers vist kritiseret så meget at jeg troede han var fyret som stripper fordi han er dårlig til at danse, smider alt og fiser nudes rundt OG får ståpik af det:-)

Nå, men om ikke andet vil jeg til evig til kunne huske ham, det skal han da allgievel have

Hi hi hi, sikke et minde at sidde med

Anmeld

20. august 2010

Tynen

Udfra din beskrivelse er jeg sgu egentlig ret træt af at jeg ikke fik set Talent her til aften.. Han ligger ikke engang på tuben endnu

Men hallo.. Hvad sker der?
En (NØGEN!) voksen mand skal sgu da ikke slå kolbøtter.. YAIKS!

Anmeld

20. august 2010

Muffinmus

Men det gjorde han og vi har det på film det hele, min veninde kunne slet ikke holdse til at glo på ham for han viste røv og det hele til linsen, så når han gjorde det måtte hun kigge væk..Men desværre er det på videobånd og kender ikke lige nogen der kan spille over p cd:-)

I starten havde han sådan nogle helt tynde stregtrusser på med den klamme grønne krodille foran hvor penissen ligger og dasker rundt....

Anmeld

20. august 2010

Chamomile

Hahaha, han virkede lidt øhm ucharmerende.

Anmeld

21. august 2010

MetteT

Prøv at søge på stripper Mik.. Det kalder han sig nu.. Vi har lige haft ham ude til min venindes polterabend...........

Aldrig nogensinde har jeg oplevet noget så ringe... de første 10 min skreg vi bare af grin, for det ku sgu da ikke passe at han mente det alvorligt.. Men JOW, det gjorde han...

Vi var så pinlige på hans vegne og til sidst måtte vi slukke for musikken, for det var bare FOR meget!!

Men knald hamrende go underholdning..

Knus Mette

Anmeld

21. august 2010

Pia.

ej altså jeg var ude i går så fik desværre ikke set det ....

Det lyder da ellers til at jeg er gået glip af noget....

og må stemme i - nøgne mænd og koldbøtter er - NO GO ! 

Anmeld

21. august 2010

MetteT

Pia. skriver:

ej altså jeg var ude i går så fik desværre ikke set det ....

Det lyder da ellers til at jeg er gået glip af noget....

og må stemme i - nøgne mænd og koldbøtter er - NO GO ! 

Google stripper mik og der er et "fantastisk show" på hans hjemmeside..

Jep, det er bare så absolut NO GO!!! yrk..

Anmeld

21. august 2010

Pia.

MetteT skriver:

Google stripper mik og der er et "fantastisk show" på hans hjemmeside..

Jep, det er bare så absolut NO GO!!! yrk..

Gør det med det samme ... Det kan jeg simpelthen ikke får glip af...

Anmeld

21. august 2010

MetteT

Pia. skriver:

Gør det med det samme ... Det kan jeg simpelthen ikke får glip af...

Ej, nu har jeg selv set det også... og det er bare INGENTING i forhold til hva han laver... Det kan slet ikke beskrives..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.