Liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

Dansker I Holland

FrøkenHedegaard skriver:

Heej

Jeg er selv 27+3 i dag - og mærker hellere ikke så meget liv som for nogle uger siden - men når han så ENDELIG lader mærke fra sig, så er det virkelig osse kraftige spark eller slag..

For nogle uger siden, mærkede jeg ham hver aften - men nu er det mere hen over hele dagen.. Men nogen dage, kan han godt lade helt vær´ med at sparke hans Mor..

Jeg snakkede med min læge om det, og hun sagde at det var meget normalt at barnet havde små slap-af dag, hvor der ikke blevt sparkede så meget i maven.. MEN selvfølgelig, hvis du ikke mærker h*n i et helt døgn, så ville jeg personligt ringe til FG

Kramsen Rikke

P.s Jeg føler tilgengæld, at bettemanden sidder med navlestregen mellem hans hænder - og snor den hver sin vej . Ligesom der er en der snorer rundt på ALT inde i maven, MEGET underlig følelse - kan jeg sige dig!!

Hehe kunne jeg godt forestille mig føles VILDT underligt hehe...

Og det var godt nok ikke et HELT døgn at jeg ikke mærkede liv, men fra da jeg stod op, og så til hende ad aftenen.. Og jeg sover længe i øjeblikket.. Jeg undrede mig bare VIRKELIG meget.. Men til gengæld da jeg lagde mig til at skulle sove, så kom der gang i den. Det plejer der ellers ikke Men self jeg ringer hvis jeg bliver helt vildt bekymret, for jeg vil jo sikre mig at baby har det godt Smiler...

Her for nogle dage siden da føltes det som om at h*n lavede kolbøtter i maven på mig Det var knapt så behageligt ggg.. Men så længe de små pus har det godt så er jeg glad hihi...

Knus Sussie 27+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Omerovic

NR3ønskebarn skriver:

Hey alle i søde piger. Jeg har brug for lidt råd. Idag synes jeg ikke jeg har mærket baby så meget som jeg plejer. Og jeg undrer mig lidt... Er ikke vildt bange eller bekymret, men vil gerne have lidt råd. Har ikke mærket baby hele dagen og det er først her for nogle timer siden at h*n er begyndt at sparke fra sig igen. Jeg er meget obs på hvor meget liv osv.. Men...Ville I ringe til FG og høre ad hvis I var lidt usikre på det, selvom I ikke har mulighed for at komme derind? Jeg er 27+4 så skal jeg være MEGA bekymret ? Jeg hælder selv mest til at se tiden an... Men vil lige høre hvad I ville gøre...

Sussie 27+4

Jeg har været på fødegangen to gange, pga. jeg ikke følte der var liv i ham, men da vi kom derind fik jeg kørt en ctg og den var helt fin.

Jeg fik dog at vide at babesen, ik vil bevæge sig på samme måde når man kommer længere frem. Men jeg er meget obs på liv derinde fra hulen, så heller ringe engang for meget

Anmeld

21. august 2010

Nadia&Daniel

Hvordan går det med liv i maven i dag??

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

Nadia&Daniel skriver:

Hvordan går det med liv i maven i dag??

Hejsa Det går MEGET bedre Tror bare at h*n havde en stille dag igår Smiler... Men jeg er hele tiden obs på forandringer osv... Der er i hvert fald godt gang i mine ribben ggg...

Knus Sussie 27+5

Anmeld

21. august 2010

Nadia&Daniel

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa Det går MEGET bedre Tror bare at h*n havde en stille dag igår Smiler... Men jeg er hele tiden obs på forandringer osv... Der er i hvert fald godt gang i mine ribben ggg...

Knus Sussie 27+5

Godt at høre

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

Nadia&Daniel skriver:

Godt at høre

Hvor langt er du henne egentlig ?

Knus

Anmeld

21. august 2010

Nadia&Daniel

NR3ønskebarn skriver:

Hvor langt er du henne egentlig ?

Knus

Jeg er 29+4 i dag - har termin den 2. november  

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er 29+4 i dag - har termin den 2. november  

Ok Jeg er sat til den 15 november

Anmeld

21. august 2010

Nadia&Daniel

NR3ønskebarn skriver:

Ok Jeg er sat til den 15 november

Vi "ligger" rimelig tæt på hinanden. Har to veninder som også er sat til november - 5. og 18. november

Anmeld

21. august 2010

Dansker I Holland

Nadia&Daniel skriver:

Vi "ligger" rimelig tæt på hinanden. Har to veninder som også er sat til november - 5. og 18. november

Hehe ja det er vi da osse Snakker osse med et par stykker som er sat til samme dag og så en som er sat en uge før mig

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.